Opće napomene i pitanja Pitanja: •Zašto inzistiramo na kontak osobama tj osobama zaduženim za komunikaciju s 4th Dimension. Odgovori: Zašto inzistiramo na kontak osobama tj osobama zaduženim za komunikaciju s 4th Dimension. Kao prvo, imamo 36 godina iskustva i naša nastojanja su uperena u dobrobit korisnika, u dobrobit vaših poduzeća. Stihija = neorganizacija, neznanje… Koliko god se mnogima činilo da je sasvim normalno, da pita što mu padne na pamet u datom trenutku, rezultat takvog pristupa je uvijek stihija. Dokazano stotinama puta. Imali smo situacije da jedna osoba pita neko pitanje. Mi ekspresno odgovorimo. Deset dana nakon druga osoba pita isto pitanje. Mi odgovorimo što prije možemo, ali ta osoba na naš odgovor ipak čeka određeno vrijeme. To može biti i nakon dva dana, mada se mi trudimo da odgovorimo unutar 4 sata od postavljenog pitanja. Mjesec dana nakon treća osoba pita isto pitanje. Opet ta osoba treba čekati odgovor izvjesno vrijeme, a mogla ga je dobiti odmah od osobe koja vodi računa o 4D Wandu. Nakon određenog vremena, peta osoba pita isto pitanje ili čak pita isto pitanje treća osoba jer je zaboravila ono što smo savjetovali. Opet čeka izvjesno vrijeme, a mogla je dobiti odgovor odmah. Prethodno spomenuto je priča oko neorganizacije, odnosno oko gubljenja vremena. Potpuno druga stvar je što osoba koja nije odgovorna za 4D Wand može tražiti izmjene u programu, a logika stvari je da osoba koja pita za izmjene je osoba od povjerenja, te osoba koja poznaje problematiku. U slučaju stihije, naš sugovornik problematiku uglavnom ne poznaje. Dešavalo se da novozaposleni radnik od nas traži neke izmjene i mi to prijavimo odgovornoj osobi (npr. direktoru) ili kontakt osobi, da taj anonimus traži izmjene u programu. A odgovorna osoba odgovori "Bože sačuvaj, pa to je glupost! Od kuda mu ideja da to traži!". Dakle, na taj način smo spasili tvrtku od suludih zamisli. Ako ćemo djelovati na takav stihijski način, onda mi radimo što god nas netko pita, a odgovorna osoba čupa kosu nakon izvjesnog vremena. Ovakvih primjera je na stotine u toku jedne kalendarske godine. Čak je jedan korisnik trebao platiti kaznu jer je njegov komercijalista inzistirao, u jedno 7 e-mailova, da izmijenimo izvještaj nesukladno Zakonu. Mi mu 6 puta napisali da je to suprotno Zakonu, on inzistirao na izmjeni. Čak nas vrijeđao da smo bahati i neznalice. S obzirom na to da smo odgovornu osobu (vlasnika) stavljali u cc, mislili smo da je sve pod kontrolom i napravili kako je gospodin inzistirao. Nakon godinu dana eto inspektora i kažnjava ih. Zove nas odgovorna osoba i sve nam po spisku… "Kakav je to program koji radi mimo Zakona?!". Mi mu predočimo e-mailove, pokažemo mu da je uvijek bio u cc, da je on kriv što nije čitao e-mailove, nije dodijelio kontakt osobu od povjerenja, te da mi nemamo nikakve veze s njihovom/njegovom nesmotrenošću. Kad smo odgovornoj osobi sve pokazali, ispričavao se dva sata što nas je napao bez pokrića. Da li je ne kraju platio pozamašnu kaznu, nije nam poznato. Ali, ovakve stvari se ne dešavaju kad je stvar strogo kanalizirana. Preko kontakt osobe, naravno. Dakle, mi inzistiramo na kontakt osobama i uvijek ćemo inzistirati jer se isto dokazalo izvrsnim u stotinama situacija. Kroz sve ove silne godine vjerojatno se radi o tisućama dokazanih situacija. Izvrsnim za odgovorne osobe (vlasnike, direktore, članove uprave...) i vaše tvrtke kao našeg korisnika. Pored svega, nezadovoljstvu nema mjesta. Ako ste nazočili prezentaciji 4D Wanda prije kupovine, sve je predstavljeno i detaljno opisano i upravo ovako. Teoretski, možemo pilu okrenuti naopako. S obzirom na to da sve bilježimo, netko iz vaše tvrtke nazove i mi damo podršku. To potpada pod jamstvenu godinu i paušal. Netko drugi nazove opet po istom pitanju, mi priču ponovimo k'o papagaji, ali na kraju mjeseca podršku naplatimo?! Naplatimo jer je ponavljamo, a i prezentacijom, te ugovorom je isto definirano na taj način. Čemu ovaj trošak?! Mi se trudimo da ga nema. Jako se trudimo da ga nema. Ali, stihijom će takvih naplata sigurno biti. Dokazano stotinama puta. Funkcioniranje i određivanje kontakt osoba, kao i priča o sestrinskim tvrtkama, detaljno su pojašnjeni u 4D Wand Infou Br.145. Da li je moguće moje podatke koje vodi jedan knjigovodstveni servis prebaciti u drugi knjigovodstveni servis? Naime, oba knjigovodstvena servisa koriste 4D Wand. Da, moguće je i isto se ništa dodatno ne naplaćuje ako je vaša tvrtka u jamstvenoj godini ili u sustavu paušalnog održavanja.
|