logo 4th Dimension d.o.o.

Nove funkcionalnosti i izvještaji u modulu Plaća

Objavljeno: 09.10.2024.


Sa zadovoljstvom vam predstavljamo niz novih dostupnih funkcionalnosti u modulu Plaća koje osiguravaju bolju preglednost i dostupnost podataka. Predstavit ćemo i novu funkcionalnost u Evidenciji radnika koja je obavezna kako bi vaša Evidencija o radnicima bila u skladu sa zakonskim promjenama propisanim u novom Pravilniku o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca.
Kako bi rad u 4D Wand-u bio što ugodniji i pružio jednostavan uvid u što više podataka koji olakšavaju vaš posao omogućili smo mala poboljšanja koja bi vas mogla razveseliti. Saznajte više o novim mogućnostima i poboljšajte svoju efikasnost već danas!

1. Veća preglednost podataka prilikom obračuna plaća
Želite veću preglednost podataka prilikom obračuna plaća? Omogućili smo pomicanje ekrana u obračunu plaća na jednostavan način koji će svaki korisnik prilagoditi svojim potrebama u radu. U samom obračunu plaća (modul Plaće → padajući izbornik Plaće → Obračuna plaća) prozor unutar samog obračuna plaće razvucite ili suzite držeći lijevu tipku miša na granici između tih dvaju dijelova ekrana. Na taj način možete vidjeti sve podatke o obračunu plaće na samom ekranu (npr. period obračuna, šifre i priloge za JOPPD obrazac i sl.).


Probajte ovu funkcionalnost i odaberite prikaz koji je najbolji za Vas!

2. Broj radnika u obračunu
Još jedna novost u samom obračunu plaća (modul Plaće → padajući izbornik Plaće → Obračuna plaća) je mogućnost da se prikazuje broj radnika u obračunu te podatak o broju radnika za koje je plaća obračunata (postoji barem 1 stavka obračuna).

 
Budite sigurni za koliki broj radnika ste obračunali plaću u otvorenom obračunu plaća samo jednim pogledom!

3. Novi izvještaji

3.1. Isplatna lista - ukupno za isplatu u periodu

Do sada je u programu postojao Izvještaj koji je radio isključivo nad jednim (odabranim) obračunom (Isplatna lista - ukupno za isplatu u periodu). Kako su naši korisnici često trebali izvještaj Isplatna lista - ukupno za isplatu u periodu, isti smo omogućili u 4D Wandu.
U modulu Plaće u padajućem izborniku Izvještaji dodan je novi izvještaj Isplatna lista - ukupno za isplatu u periodu:



3.2. Ispis rekapitulacija po zaradama, naknadama i obustavama
U padajućem izborniku Rekapitulacije izvještaji po vrstama zarada, naknada i obustava od sada omogućavaju ispise rekapitulacija po radnicima i po obračunima u odabranom periodu. Bitno je da se ne označi parametar Kumulativni ispis.

Do sada su se navedeni izvještaji uvijek ispisivali kumulativno u odabranom periodu te ta mogućnost i dalje postoji ukoliko se prilikom uvjeta za ispis izvještaja uključi parametar Kumulativni ispis.

4. Evidencija o radnicima
U Narodnim novinama 55/2024 izašao je novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca koji je stupio na snagu od 01.10.2024.g. Navedenim Pravilnikom propisuje se sadržaj i način vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca, ako drugim propisom nije drukčije uređeno.
U 4D Wandu vodi se Evidencija o radnicima koji kod poslodavca obavljaju poslove na temelju ugovora o radu (čl. 3.-9. novog Pravilnika).
Članak 3. Pravilnika sada propisuje da je potrebno voditi evidenciju o datumu podnošenja prijave (početka, promjene, prestanka) na obvezna osiguranja radnika kao osiguranika po osnovi radnog odnosa, uključujući i dobrovoljno mirovinsko osiguranje, ako poslodavac sudjeluje u plaćanju istog, te obveznog zdravstvenog osiguranja tijekom rada u inozemstvu. Postoje 2 načina unosa navedenih podataka:

A. Preko padajućeg izbornika Matični podaci → Periodi prijava osobnih doprinosa...


Ulaskom u registar prijava potrebno se pozicionirati na radnika (točka 1. na slici) za kojeg unosite podatke i na tipku Unos (točka 2. na slici) popuniti podatke o vrsti prijave (Osnovna osiguranja, Dobrovoljno mirovinsko osiguranje, tipu prijave (Prijava, Promjena ili Odjava), datumu promjene i napomenu (točka 3. na slici). Kada ste isto popunili izmjenu potvrdite na tipku OK (točka 4. na slici):


B. Na radniku preko kartice broj 8. Dodatno 3. → Datum podnošenja prijave na obvezna osiguranja

Tipka Datum podnošenja prijave na obvezna osiguranja vodi u prozor Periodi prijave doprinosa radnika gdje se podaci upisuju na gore objašnjeni način.
 
5. Izvještaj Evidencija o radnicima

S obzirom da Pravilnik propisuje i vođenje Evidencije o radnicima pisanim putem, izmijenjen je i naš dosadašnji Izvještaj Evidencija o radnicima. Evidenciju o radnicima potrebno je ispisati i pohraniti kako biste bili spremni za eventualnu kontrolu rada.
Ispod aktualnog ispisa Evidencije o radnicima nalazi se i stari ispis izvještaja Evidencija o radnicima koji je vrijedio do 01.10.2024.g. te je dobio dodatni opis ("do 01.10.2024.g.").

 
S poboljšanom vidljivošću podataka, novim izvještajima i pojednostavljenim procesom vođenja evidencije, vjerujemo da ćete iskusiti značajno povećanje produktivnosti i preciznosti u vašem svakodnevnom radu.

Dodatni savjet :
Ne zaboravite ažurirati Evidenciju o radnicima na vrijeme!

© 2008-2024, 4th Dimension d.o.o.
  • Dane Duića 5, 10000 Zagreb, Hrvatska
  • Telefon: (+385 1) 6312 600