logo 4th Dimension d.o.o.

Modul Evidencija radnog vremena – Savjeti za bolju efikasnost

Objavljeno: 07.02.2025.


Poslodavac je dužan voditi podatke o radnom vremenu radnika propisanih novim Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca koji je stupio na snagu  01.10.2024.g. objavljenim u Narodnim novinama 55/2024.

Donosimo vam par savjeta kako biste bili brži i efikasniji u popunjavanju evidencije radnog vremena.

U padajućem izborniku Registri à Postavke radnika za evidenciju radnog vremena postoji mogućnost promjene kolone evidencije koja će se automatski prenijeti u Evidenciju radnog vremena. Naime, ukoliko imate radnika koji je otišao na godišnji odmor u dužem vremenskom razdoblju npr. 3 tjedna, koristeći tipku Izmjena, umjesto kolone evidencije rada: Redovno radno vrijeme moguće je isto promijeniti u Godišnji odmor. Što to znači? U našem primjeru Gđa. Latica je na godišnjem odmoru te će nakon navedene izmjene program automatski za nju u tablici evidencije radnog vremena puniti godišnji odmor umjesto redovnog radnog vremena sve dok isto ne promijenimo. Na taj način nije potrebno ručno mijenjati svaki dan prilikom popunjavanja evidencije radnog vremena dok se gđa. Latica odmara.
 

 
 
Pri popunjavanju sati u određenom danu također postoje alati koju ubrzavaju rad.  U samoj Evidenciji radnog vremena, ulaskom u dan koji se želi korigirati, preko padajućeg izbornika Obrade  Upisivanje vrsta zarada označenim radnicima moguće je odabrati radnike i promijeniti im vrstu zarade. Obvezno je označiti polje Isprazni ostale vrste zarada kao i upis broja sati.


 
Isto je moguće i preko ikone koja se nalazi na alatnoj traci:
Kroz Obrade se također može koristiti i akcija Upisivanje početka i završetka radnicima nad svim označenim radnicima pomoću koje se označenim radnicima upisuje vrijeme početaka i završetka radnog vremena.


 
Ove akcije su posebno korisne kada je navedeni dan blagdan, kada je više radnika isti dan bilo odsutno s posla i sl.
 Ne zaboravite na ikonu s alatne trake kojom svaku napravljenu izmjenu u određenom danu možete vratiti i na osnovno postavljene postavke (npr. Blagdan ste upisali na dan 24.12. umjesto na dan 25.12.):

 
Korisni mogu biti i filteri preko kojih se radnici mogu sortirati prema grupi i postavkama radnog vremena te mjestu troška i dimenzijama koje mogu biti dodijeljene radnicima.
 
 
Svaka mala pomoć koja štedi vrijeme utrošeno na izvršenje poslovnih zadataka je dobrodošla.Stoga ne zaboravite na male trikove:
  • Izmjena na akciji Postavke radnika za evidenciju radnog vremena u Registrima
  • Upisivanje vrsta zarada označenim radnicima u padajućem izborniku Obrada pri Ažuriranju evidencije radnog vremena
  • Upisivanje početka i završetka radnicima u padajućem izborniku Obrada pri Ažuriranju evidencije radnog vremena
  • Upotreba ikona na alatnoj traci
 
© 2008-2025, 4th Dimension d.o.o.
  • Dane Duića 5, 10000 Zagreb, Hrvatska
  • Telefon: (+385 1) 6312 600