10 bitnih činjenica o podršci za koje možda niste znali! (II dio)
Objavljeno: 20.07.2023.
U drugom djelu bloga o podršci otkrijte još 5 činjenica koje vam možda nisu poznate.
1. dio: 10 bitnih činjenica o podršci za koje možda niste znali! (I dio)
Nakon uvodnog članka i prvih 5 zanimljivih činjenica od podršci, nastavljamo s preostalih 5 bitnih činjenica za koje možda niste znali.
-
Prijedlozi, zahtjevi, molbe... Povijesno gledajući, 4D Wand je, između ostalog, utemeljen na prijedlozima i potrebama korisnika. Iskreno rečeno, rast i razvoj velikim dijelom može zahvaliti uspješnoj i trajnoj interakciji s korisnicima, osluškivanju i pažljivom analiziranju njihovih potreba i želja. Svakodnevna komunikacija, slušanje i razmatranje konkretnih problema korisnika, rezultirali su velikim iskustvom u analizi i procjeni pojedinih konkretnih zahtjeva ili (ne)realnih želja. Procedura je jednostavna i učinkovita. Odmah po pristizanju zahtjeva, molbe, želje… na jutarnjem sastanku pristupa se kratkoj analizi gdje se kolektivno procjenjuje perspektivnost prijedloga i njegova izvodivost, nakon čega se isti klasificira u neku od kategorija za izradu ili eliminira kao neostvariv ili neperspektivan. O svemu se korisnik obavještava eMailom. Ako je prijedlog izašao iz faze programiranja i testiranja, te je isti objavljen, korisnik se obavještava eMailom o tome s naputkom da novu funkcionalnost samostalno testira.
-
Prepreka za uspješnu podršku je izuzetno česta fluktuacija djelatnika kod korisnika 4D Wanda. Kako bi se tome doskočilo, 4D inzistira na komunikaciji preko kontakt osoba. Radi se o osobama čiji je prvenstveni zadatak akumulacija znanja o 4D Wandu, komunikacija s 4D i u konačnici prijenos stečenih znanja na korisnike 4D Wanda u vlastitoj organizaciji. Kako je nemoguća akumulacija svih znanja u jednoj osobi, 4D dopušta posebnu kontakt osobu za financijsko knjigovodstvo i posebno kontakt osobu za robno-materijalni dio. A isto tako, kako je nemoguće da su kontakt osobe uvijek na radnom mjestu, 4D dopušta da svaka kontakt osoba ima svoju zamjenu (zlatnu rezervu) s istim znanjem, ciljevima i namjenom. Cilj ovako organizirane podrške je da korisnik dobije pouzdanu i brzu informaciju za problem koji ima iz prve ruke, od najbliže stručne osobe. Naravno, ako kontakt osoba ne može odmah pružiti informaciju, kontaktirat će 4D i dobiti odgovor na svoje pitanje koje će uobičajenim kanalima prenijeti osobi koja je inicirala pitanje.
-
Upute 4D Wanda su ponekad dobar put za rješenje trenutnog problema kojeg korisnik ima. Na žalost, budući da je 4D Wand jako dinamičan sustav koji se permanentno razvija i nadograđuje, modul Upute se ne održava istom dinamikom. Korisnik Upute može pozvati s bilo kojeg ekrana u 4D Wandu ili jednostavnim pritiskom na tipku F1. Upute su podijeljene po cjelinama i modulima s nekim sadržajima koji su posebno istaknuti zbog svoje važnosti, tj. poslovnog ili operativnog značaja u 4D Wandu. Preporučujemo korisnicima da u modulu Upute svakako koriste pretraživač. Jednostavnim ukucavanjem ključne riječi u par sekundi korisniku će se ponuditi svi tekstovi koji u sebi sadrže traženu ključnu riječ.
-
4D Wand Info je zamišljen kao jednostavan dokument od stranice ili dvije (ako je moguće), a koji naglašava i pojašnjava najvažnije novosti i promjene koje su se dogodile ili će se dogoditi u 4D Wandu. Prvenstveno je namijenjen običnom korisniku 4D Wanda i zbog toga je pisan na jasan i pregledan način, s posebnim pristupom kompliciranim temama, a sve kako bi slikom i riječju približio temu korisnicima. Dinamika objavljivanja 4D Wand Infoa ovisi prvenstveno o novostima koje smo pripremili, o zakonskim izmjenama koje smo ugradili u 4D Wand, a ponekad posluži i kao sredstvo za masovno i hitno informiranje korisnika o nečem izuzetno važnom. 4D Wand Info publiciramo od 1999. godine i do sada je objavljen 571 put. Šalje se kao pdf dokument na oko 4.000 email adresa što ga čini pogodnim kako za tiskanje, tako i za arhiviranje. Sve do sada objavljene 4D Wand Info dokumente korisnik može pronaći u Arhivi 4D Wand Infoa. Dospjeti na listu primatelja 4D Wand Infoa može bilo tko. Dovoljno je poslati eMail s takvim zahtjevom na adresu 4d@4d.hr.
-
Sigurnosne kopije (Backup) – Sva podrška potencijalno može pasti u vodu ako korisnik nema u datom trenutku backup podataka. Podaci su vlasništvo korisnika što povlači sa sobom brigu i odgovornost za njih. Nekim čudom vlada, i to dosta rasprostranjeno mišljenje, da naša tvrtka ima i sprema podatke korisnika. To apsolutno nije točno i u potpunosti je krivo mišljenje. 4D ne posjeduje jedan jedini bit, bilo kojeg korisnika. Uslijed tehničkih razloga, uključujući hardverske i softverske utjecaje, može doći do nekonzistentnosti u bazama podataka, tj može doći do oštećenja baza pa i njihova trajnog oštećenja. Npr., u posljednje vrijeme primjetno je često zaključavanje baza zbog napada zlonamjernim softverima poznatijim kao kriptovirus. 4D posjeduje alate za popravak oštećenih baza, no takvi alati nisu svemogući. U tim situacijama jedino preostalo rješenje je vraćanje snimljenih podataka (vraćanje backupa). O važnosti backupa smo pisali nebrojeno puta, posebno to isticali prije kupovine 4D Wanda, propagirali kroz implementaciju i obuku, naglašavali svakom mogućom prilikom… na žalost, često uzaludno. Vrijednost sigurnosne kopije neki korisnici spoznaju tek kada je kasno i kada nema druge pomoći. Ako korisnik ne zna kako organizirati sigurnost svojih podataka slobodno neka nam se obrati. Rado ćemo pomoći savjetima i prijedlozima, pa čak i pojasniti kako mi to radimo u svojoj kući tj. u 4D. S obzirom na važnost podataka, mi svoje podatke snimamo na 4 fizički odvojene lokacije, te od 1989. godine nismo izgubili jedan jedini podatak bez obzira na svu silu zlonamjernih napada od kojih se uspješno branimo.
U zaključku ovog bloga, vjerujemo da ste otkrili zanimljive i bitne činjenice o podršci koje su vam možda bile nepoznate. Ujedno se nadamo da je pomogao u shvaćanju koliko je podrška ključna za postizanje uspjeha i osiguranje održivih odnosa s korisnicima.