logo 4th Dimension d.o.o.

10 bitnih činjenica o podršci za koje možda niste znali! (I dio)

Objavljeno: 16.06.2023.


U ovom blogu obradit ćemo činjenice i zanimljivosti o 4D podršci koje možda niste znali ili ste zaboravili. Pročitajte koliko jedinstevnu podršku ima 4D i kakav ona ima utjecaj na korisnike.


  1. Na prioritetnu podršku imaju pravo korisnici 4D Wanda koji su u jamstvenoj godini ili u sustavu paušalnog održavanja. Korisnici koji ne koriste pogodnosti paušalnog održavanja također imaju pravo na podršku, ali se ista naplaćuje po satu. Kada već govorimo o podršci, nije na odmet podsjetiti da je obaveza korisnika promptna i redovna nadogradnja 4D Wanda novim inačicama programa. Pravo nadogradnje, kao i u slučaju podrške, imaju svi korisnici 4D Wanda koji su u jamstvenoj godini ili u sustavu paušalnog održavanja. Obavijesti o dostupnosti nove inačice stižu u 4D Wand putem posebne poruke, odmah po prvom ulasku u 4D Wand. Nadogradnja se vrši pozivanjem programa za nadogradnju 4D Fresh.  Ako korisnik nije siguran da li je njegov trenutna inačica 4D Wanda posljednja, dovoljno je otići na web stanicu www.4d.hr i provjeriti informaciju o trenutno najnovijoj inačici 4D Wanda. Nomenklatura inačica u stvari odražava datum njenog izlaska. Na primjer, recimo da je trenutna inačica 23.05.09.1. To konkretno znači da je ista objavljena 09.05.2023. godine (broj 1 označava prvu verziju tog dana, ukoliko bi ih kojim slučajem bilo više).

  2. 4D ne ograničava broj tvrtki koje netko želi voditi u 4D Wandu. Osim osnovne tvrtke, koja je potpisnik ugovora o kupovini (ili održavanju), korisnik može samostalno otvoriti neograničen broj tvrtki i putem 4D Wanda voditi njihovo poslovanje bez ikakve dodatne naknade. Te tvrtke 4D smatra sestrinskim tvrtkama. Za sestrinske tvrtke nije predviđena podrška, budući da su 4D Wand sestrinske tvrtke dobile potpuno besplatno. Podrška je moguća i  naplaćuje se po satu. Naravno, "maskirana ili prikrivena" pitanja za sestrinske tvrtke su dozvoljena kategorija do trenutka dok se ne ustanovi da se stvarno radi o pitanjima za sestrinsku tvrtku. Ovo se odnosi na sve vrste podrške uključujući i pitanja eMailom.

  3. Podrška telefonom (osam ulaznih linija na broju 01/6312-600) je dostupna sve radne dane u radno vrijeme od 09-16 sati. Svako jutro od 08-09 održavamo tzv. „jutarnji sastanak“ i zbog toga se ne javljamo na telefon. No, u to vrijeme dežuraju dvije automatske tajnice koje su pod nadzorom i ako netko ostavi poruku s riječju „hitno“ ili „ne možemo raditi“, sastanak se prekida i odmah kontaktira korisnik koji ima problem. Poželjno je da korisnik ostavi svoje ime, naziv tvrtke iz koje zove i svakako broj telefona kako bismo uzvratili poziv. Inače, automatske tajnice su na raspolaganju korisnicima 24/7/365 kako bi u svako doba i bilo koji dan mogli ostaviti poruku. Poruke se preslušavaju prvi naredni radni dan i rješavaju odmah. Za hitne situacije van radnog vremena kao i neradne dane, postoji urgentni telefon. Napominjemo da je hitna situacija kada neka tvrtka stoji, tj. ne može pokrenuti 4D Wand, a ne kada netko ne može ispisati željeni izvještaj ili naprosto ima neku nedoumicu. Urgentni broj je broj generalnog menadžera 4D i upisan je u adresar svake instalacije 4D Wanda. Radi se o jedinom javno dostupnom mobilnom broju 4D. Svi ostali brojevi djelatnika nisu dostupni i zabranjeno je dijeliti iste. Još jednom apeliramo da se urgentni telefon koristi zaista u urgentnim i opravdanim situacijama.

  4. Elektronska pošta preko adrese 4d@4d.hr je najučestaliji i najuspješniji oblik komuniciranja s korisnicima 4D Wanda. Svakoj pristigloj poruci se posvećuje posebna pažnja, tj. svaku poruku pročita svaki djelatnik 4D, neovisno o tome koliko je stručan u dijelu na koji se poruka odnosi. Ako je poruka jednostavna i urgentna preuzima je djelatnik koji zna rješenje i rješava odmah, te nastavlja komunikaciju s korisnikom dok se prijava ili problem ne riješi do kraja. Poruke takvog tipa pristigle do 12 sati u 99,98% slučaja riješene su u istom danu. Ako je poruka kompleksna i predstavljeni problem traži dodatnu analizu, ista se ostavlja za jutarnji sastanak o čemu se korisnik obavještava. Na prvom jutarnjem sastanku poruka se analizira, raščlanjuje i dodjeljuje na rješenje osobi za podršku ili programerima. Ako je potrebno, korisnik se kontaktira telefonom za dodatna pojašnjenja. Nakon što se problem riješi i dovrši komunikacija s korisnikom, djelatnik piše završni e-Mail sa svim pojašnjenjima i eventualnim potrebnim akcijama korisnika, po potrebi popraćen slikovnim prikazom rješenja ili potrebne akcije.

  5. Podrška za izradu izvještaja, npr. izgled računa, ponude i sl., je dijelom stečeno pravo kupovinom 4D Wanda, a dijelom mogućnost koja se može iskoristiti, a i ne mora. Naime, generički ispisi dokumenata osiguravaju preglednost i ispis svih zakonom propisanih elemenata, čime je osigurano da svaki korisnik 4D Wanda može ispisati svaki dokument. Osim toga, zahvaljujući određenim parametrima programa moguća je ograničena intervencija samih korisnika na izgled generičkog dokumenta (npr. implementacija loga tvrtke, odabir hoće li se ispisivati šifra artikla, kataloški broj ili bar kod, hoće li se rabat iskazati u postotku ili iznosu, hoće li uz iznose u eurima biti ispisani iznosi i u kunama…itd.). Za razliku od generičkih ispisa, svaki od izvještaja moguće je prilagoditi specifičnim željama korisnika. U žargonu i prilikom podrške to zovemo lokalizacijom ispisa. Samom kupovinom 4D Wanda svaki korisnik je automatski dobio besplatnu prilagodbu (lokalizaciju) 6 izvještaja. Ako se ta brojka premaši, svaka sljedeća prilagodba novog izvještaja ili izmjena na postojećem starom lokaliziranom izvještaju se naplaćuje po standardnom cjeniku. Bitno je istaknuti da ti lokalizirani izvještaji, nakon lokalizacije, više nisu pod ingerencijom 4D već korisnik sam mora pratiti da li je došlo do nekih izmjena koje utječu na zakonsku ispravnost ispisa. Ako primijete neku nepravilnost, korisnik je dužan zatražiti novu lokalizaciju dokumenta. Naravno, generički izvještaji su pod ingerencijom 4D i uvijek ih je moguće automatski uskladiti s nekim izmjenama, ne nužno zakonskim, što je stanovita prednost naspram lokaliziranih izvještaja. Ako se korisnik odluči za lokalizaciju izvještaja preporučljivo je taj izvještaj (generički ili već lokalizirani) ispisati u MS Wordu, na njemu ručno unijeti željene izmjene (najbolje u nekoj boji), eventualno riječima opisati željene izmjene, te eMailom poslati u 4D. Nakon prijema, kolege zadužene za ispise zatražit će dodatne informacije, eventualno slanje datoteke gdje se spremaju lokalizirani izvještaji ili bilo kakve dodatne informacije u svrhu pojašnjenja konačnog izgleda izvještaja tj. dokumenta.

To je sve za početak. U drugom djelu objavit ćemo još pet zanimljivih činjenica o podršci koje možda niste znali.


© 2008-2024, 4th Dimension d.o.o.
  • Dane Duića 5, 10000 Zagreb, Hrvatska
  • Telefon: (+385 1) 6312 600