4D WAND INFO
Br: 503, 15.10.2020.
QR KOD NA RAČUNIMA KOJI SE FISKALIZIRAJU (U PRIMJENI OD 01.01.2021. U 4D WANDU OD 15.10.2020.!!!) Već smo pisali o ovoj temi u 4D Wand Info-ima br. 498 i 500. Oko 15.10.2020. omogućit ćemo ispis QR koda na fiskaliziranim računima iz 4D Wand-a, odnosno 4D POS-a kako bi korisnici mogli testirati ispis na svojim računalima/pisačima. Kako biste testirali ispis QR koda, potrebno je slijediti kratke upute: •Prije svega, kako biste mogli testirati ispis iz 4D Wand-a i 4D POS-a (na malim POS pisačima ili A4 pisačima), potrebno je da korisnici preuzmu aktualnu verziju 4D Wand-a V.20.10.15.01. u kojoj je omogućen ispis QR koda na fiskaliziranim računima; •Nakon preuzimanja aktualne verzije 4D Wand-a, ako ispisujete račune iz 4D Wand-a (na A4 pisač) nisu potrebna nikakva dodatna podešavanja i QR kod će se automatski pojaviti na A4 ispisima. Ako koristite ispis iz 4D POS-a na veliki (A4) pisač, nije potrebno dodatno podešavanje. Ako ispisujete račune iz 4D POS-a na mali POS pisač, potrebno je da samostalno ili u suradnji sa svojim administratorima posetirate ispis iz 4D POS-a preko Wordpada. •Nakon što ste ispunili prethodna dva koraka, prilikom ispisa fiskaliziranih računa iz 4D Wand-a i 4D POS-a automatski će se pojaviti QR kod na računima. Datum 15.10.2020. smo namjerno izabrali kako biste imali vremena sve posetirati do barem 15.12.2020. i bili spremni za zvanični početak korištenja QR koda, a to je 01.01.2021. godine. Izuzetno je važno napomenuti da smo mi, kao proizvođači 4D Wanda, unaprijed poduzeli sve mjere, uključujući i višestruko informiranje o nadolazećim promjenama, kako bismo korisnicima osigurali ispravan, Zakonom propisan ispis računa. Time skidamo svu odgovornost ako iz nekog razloga korisnik bude izdavao zakonski neispravan račun tj. račun bez QR koda na ispisu. Naime, lako se može isforsirati fiskalizirani račun bez QR koda iako je zakonska obaveza da na fiskaliziranom računu mora postojati QR kod. Ako se isti ne ispisuje, nije krivica nas ili našeg proizvoda. Mi smo sve što je neophodno već isprogramirali i osigurali da bude dostupno svim našim korisnicima. Ako se QR kod ne ispisuje, korisnici imaju sasvim dovoljno vremena da provjere zašto se ne ispisuje. Savjetujte se s vašim administratorom sustava te im pokažite naše 4D Wand Info-e. Trebali bi znati što napraviti jer u biti je jednostavno. Ako je jednostavno, vjerojatno se pitate zašto mi ne bi pomogli? Pa... često nećemo moći čak i ukoliko bismo željeli zbog administratorskih prava. A naša znanja oko printera je oskudno, kao i znanje samih korisnika. Stoga neće biti neobično da nećemo imati pojma zašto se baš kod vas ne ispisuje QR kod. Dakle, administratori su definitivno jedina prava adresa i zato molimo da ih svakako kontaktirate ako uobičajenim procesom ne možete ispisati QR kod na fiskaliziranim računima. 4D Wand ima opciju "Slikaj i plati" već par godina. Isto smo omogućavali korisnicima na zahtjev. Kako je zadnjih tjedana došlo puno zahtjeva, a mnogi od korisnika nisu ni znali da postoji opcija "Slikaj i plati", sa ovom verzijom automatski je ta opcija uključena svim korisnicima (nema više kvačice na upitu načina sortiranja). Interesantno je da će se 2D bar kod za slikaj i plati naći na istom mjestu gdje će se nalaziti i QR kod za fiskalizirane račune. Naime, nikada se neće desiti situacija da je na izvještaju potreban i QR kod i 2D bar kod za Slikaj i plati. Jedno drugo isključuje. QR kod će se pojaviti jedino i isključivo ako je račun fiskaliziran, a opcija "Slikaj i plati" će se naći jedino ako se radi o ponudi/predračunu, ako je opcija plaćanja računa virmanski i slično. Važna napomena, a vezana je direktno za 4D Wand! Mnogi od Vas su tražili da vam lokaliziramo ispise (ispise mijenjamo po vašim željama). Nakon preuzimanja aktualne verzije 4D Wand-a u kojoj je omogućen ispis QR koda na fiskaliziranim računima, molimo da dobro provjerite sve željene ispise, prvenstveno lokalizirane ispise. Naime, moguće je da se na nekim lokaliziranim ispisima QR kod kao i 2D barkod ne prikaže kako treba ili se ne prikaže uopće. U tom slučaju, molimo da nas kontaktirate kako bismo na vrijeme i u suradnji s Vama doradili ranije mijenjane (lokalizirane) ispise. Na poveznici u nastavku nalazi se kratka uputa koja pojašnjava kako utvrditi da li je neki izvještaj lokaliziran: Kako utvrditi da li je izvještaj lokaliziran?
|
*** Napomena - upute se mogu razlikovati u slikama i tekstu od sadržaja koji se nalazi na vašem računalu, ovisno o inačici 4D Wanda koju trenutno koristite. Posljedica je to stalnog razvoja i nadogradnje 4D Wanda, a koji iz objektivnih razloga dinamikom ne prati i nadogradnja modula Upute. Posebno se to odnosi na zamjenu službene valute RH kuna (kn) u euro (€) i njen prikaz u uputama. |