4D Wand Info

Br: 417, 08.06.2017.
 

Povratak na listu


4D BACKUP – SLANJE OBAVIJESTI E-MAILOM

4D Backup je program koji na jednostavan način pakira podatke i sprema ih na unaprijed određena odredišta. Upravo ti jednostavni procesi osigurali su velikoj većini korisnika 4D Wand-a da, u onim najgorim situacijama (požari, krađe, kriptovirusi, greške u sustavu...itd. ), za nekoliko desetaka minuta nastave svoj operativni rad.
 Preduvjet za „miran san“ su pravilno podešeni parametri programa (4D Backup --> Setiranje parametara programa) kao i pravilo podešeni setovi snimanja rezervnih kopija (4D Backup --> Snimanje rezervnih kopija).

U cilju povećanja razine sigurnosti osigurali smo i izvještavanje e-mailom o tome da li se 4D Backup uredno odradio.

Dakle, 4D Backup može javiti da li je svoj posao odradio do kraja i da li je u tome bio uspješan. Preduvjet za to je da se popune postavke slanja e-maila. Podsjećamo da je slično podešavanje pojašnjeno u 4D Wand Info-u Br. 367 kada smo pisali o slanju dokumenta e-mailom direktno iz 4D Wand-a. Postavke koje je potrebno popuniti su:

E-mail server (npr. smtp.gmail.com)

Port (standardno 25, gmail 587+ uključiti SSL)

Korisničko ime (korisničko ime na e-mail serveru)

Šifru (korisnička šifra na e-mail serveru)

E-mail pošiljatelja kao i e-mail primatelja obavijesti.

Kako se vidi iz priloženog, broj primatelja obavijesti ograničen je na 3.
Preporuka je da uneseni e-mailovi budu oblika "Ime i pre-zime"<ime.prezime@nazivfirme.hr> Ako pozovete zelenu ikonu za upis, dovoljno je upisati čisto ime i prezime i čistu e-mail adresu koji će na OK dobiti preporučeni izgled. Kako bi provjerili da li je sve uspješno setirano, pozovite ikonu Test e-maila koji će poslati testnu poruku. Na koncu, ako je sve OK i ako 4D Backup uspješno odradi svoj posao, dobiti ćete e-mail sadržaja kao na slici.

Naravno, ako backup nije uspješno izvršen u naslovu poruke (subject-u) nedvosmisleno će pisati da backup NIJE izvršen.
Koristimo priliku da još jednom naglasimo važnost spremanja sigurnosnih kopija. Naime, imajte na umu da su podaci vaše vlasništvo a time ujedno i vaša briga. Budite uvjereni da vaše podatke nema nitko osim vas. Na žalost, praksa pokazuje da vrijednost izgubljenih podataka korisnik spozna tek kada ih izgubi.

2D BAR KOD NA DOKUMENTIMA

Ekspanzijom internet bankarstva potaknutog korištenjem pametnih telefona, bez obzira na to što smo još od 2014. omogućili ispis virmana s 2D bar kodom koji se ispisivao na dnu dokumenta, učestali su upiti o mogućnosti ispisa 2D bar koda na dokumentima ali bez ispisa virmana. Naime, „slikaj i plati“ je postalo trend i uvelike olakšalo plaćanja roba i usluga.
Kako uvijek osluškujemo potrebe korisnika i ovom prilikom smo ocijenili zahtjev opravdanim i korisnim svim korisnicima 4D Wand-a te omogućili ispis 2D bar koda na dnu dokumenata: Pretponuda (PON), Ponuda (IZP), Otpremnica (OTP), Izlazni račun (IFA, IFD), i Radni nalozi servisa (RAD). Ujedno smo omogućili i ispis 2D bar koda na R1 računima na POS blagajnama. Jednostavno, pozovete ispis dokumenta i na formi upita označite polje Ispis 2D bar koda za plaćanje .

*2D bar kod sadrži sve potrebne informacije koje je prije ispisa potrebno prikupiti i kreirati sliku što zahtjeva vrijeme pa je ispis s uključenim 2D Bar kodom sporiji od običnih ispisa.


*** Napomena - upute se mogu razlikovati u slikama i tekstu od sadržaja koji se nalazi na vašem računalu, ovisno o inačici 4D Wanda koju trenutno koristite. Posljedica je to stalnog razvoja i nadogradnje 4D Wanda, a koji iz objektivnih razloga dinamikom ne prati i nadogradnja modula Upute. Posebno se to odnosi na zamjenu službene valute RH kuna (kn) u euro (€) i njen prikaz u uputama.