4D Wand Info
Br: 335, 08.04.2014.
Nakon što ste se prijavili na web servis www.moj-eracun.hr , dobili ste Korisnički ID i zaporku. Neophodno je upisati dobivene podatke u 4D Wand, te napraviti druge akcije kako biste mogli primati i slati eRačune. Slijede bitne prilagodbe i za primanje i za slanje eRačuna Prvo treba upisati dobiveni Korisnički ID i zaporku s napomenom da mi isto drugačije zovemo (Korisničko ime i Pristupna šifra): Slijedeći korak je da na glavnom izborniku 4D Wand-a pozovete Podaci o korisniku --> pozicionirate se na naziv tvrtke --> Izmjena. U parametrima programa treba upisati lokacije u kojima ćete čuvati eRačune, bilo ulazne, bilo izlazne. Sugeriramo da ostavite onako kako smo mi postavili. Ukoliko nešto već imate upisano, sugeriramo da promijenite na način na koji smo mi to napravili kako bi u budućnosti svima bilo lakše tijekom podrške: Folder za arhiviranje - potrebno je definirati direktorij u koji će se arhivirati eRačuni, te isti dodati obavezno u backup procedure. 4D Wand će automatski ponuditi direktorij "Disk_Serverske instalacije\Dokumenti\OIB tvrtke" (npr. W:\Dokumenti\20706921230). Naš savjet je da kreirate i izaberete prepoznatljiviji direktorij, mada će se u budućnosti sve dešavati automatski. Primanje eRačuna Ukoliko ste primili e-Mail za eRačun, potrebno je u tabeli ulaznih računa (knjiga URA za robu i usluge) iz padajućeg izbornika eRačuni odabrati proces Preuzimanje i učitavanje ulaznih eRačuna...; Na prethodnoj slici, s desne strane vidljive su kolone; "D" i "A". U koloni "D" nalazi se oznaka "o" ukoliko je na ulazni račun vezana datoteka s diska. U koloni "A" nalazi se oznaka "X" ukoliko je na ulazni račun vezana datoteka s diska koja je preuzeta procesom Preuzimanje i učitavanje ulaznih eRačuna, tj. ukoliko je importiran eRačun. Pregled preuzetog računa vrši se kao i pregled datoteka vezanih za dokument s diska (F4). Slijede bitne prilagodbe za slanje eRačuna Potrebno je nad firmom kojoj želite slati izlazne račune označiti osobu kao primatelja eRačuna. U našem primjeru to je Edin Čahtarević za tvrtku 4th Dimension. Zato je stavljena kvačica u polje Primatelj eRačuna. Nakon podešavanja (upisivanja) svih potrebnih podataka za slanje eRačuna, možete otvoriti tabelu izlaznih računa. Označite račun/e (1.), te iz izbornika eRačun (2.) odaberite opciju Slanje označenih eRačuna: Na prethodnoj slici, s desne strane vidljive su kolone; "e", "eRačun", "D" i "A" (3.). U koloni "e" nalazit će se oznaka (*) ukoliko je osoba/e upisana kod partnera (komitenta) kao primatelj eRačuna. U koloni "eRačun" nalazi se status dokumenta, tj. eRačuna. Mogući statusi su: "Dostavljen", "Poslan", "Neuspjelo". U koloni "D" nalazi se oznaka "o" ukoliko je na izlazni račun vezana datoteka s diska. U koloni "A" nalazi se oznaka "X" ukoliko je račun koji ste poslali na prethodno opisan način, procesom "Preuzimanje i arhiviranje potpisanih eRačuna" zaprimljen/arhiviran. Odabirom izborne linije eRačuni --> Statusi osvijetljenog eRačuna otvorit će se tabela statusa elektronske razmjene dokumenata: Odabirom procesa eRačuni --> Provjera statusa, preuzimanje i arhiviranje potpisanih eRačuna, program će provjeriti da li su dokumenti poslani, dostavljeni ili preuzeti te sukladno istome ažurirati kolonu "eRačun" na tabeli izlaznih računa. |
*** Napomena - upute se mogu razlikovati u slikama i tekstu od sadržaja koji se nalazi na vašem računalu, ovisno o inačici 4D Wanda koju trenutno koristite. Posljedica je to stalnog razvoja i nadogradnje 4D Wanda, a koji iz objektivnih razloga dinamikom ne prati i nadogradnja modula Upute. Posebno se to odnosi na zamjenu službene valute RH kuna (kn) u euro (€) i njen prikaz u uputama. |