4D Wand Info

Br: 328, 04.03.2014.
 

Povratak na listu

!!! POSEBNO VAŽNO !!!

Izlazi nova verzija, a baze smo dosta mijenjali. To znači da slijedi konverzija podataka . Ovaj put ta konverzija može trajati duže vrijeme kod korisnika koji imaju puno podataka. Sukladno prethodnom, treba voditi računa u koje vrijeme napraviti 4D Fresh i pozvati 4D Wand odmah nakon skidanja nove verzije.
Drugim riječima, ako korisnik pozove osvježavanje novom verzijom, te nakon osvježavanja pozove 4D Wand, može se desiti da će na sat ili dva zaustaviti redovni rad svih korisnika.
Da se isto ne bi desilo, molimo korisnike da pažljivo izaberu trenutak osvježavanja (ako ste veliki sustav, najbolje izvan radnog vremena), pozovu 4D Fresh, a nakon uspješnog skidanja nove verzije pozovu 4D Wand. Treba nadgledati konverziju, tj. da li se sve dešava korektno (hoće li konverzija prijaviti neke nepravilnosti). U slučaju bilo kakvih problema, a s obzirom na to da će se proces najvjerojatnije vršiti izvan radnog vremena, molimo nazovite naš telefonski broj za urgentne situacije i sve eventualne probleme ćemo riješiti zajedno.
Prije pokretanja konverzije, pod pretpostavkom da u tom trenutku nitko nije u 4D Wand-a (provjeru izvršite pozivom s glavnog izbornika 4D Wand-a tipke Alat a Pregled licenci a Aktivni 4D programi), svakako odaberite što će se konvertirati (vidi sliku).

Naša je preporuka, ujedno opcija koja zahtjeva najviše vremena, da odaberete prvu opciju tj. "Konverziju svih podataka svih firmi". Njenim odabirom konvertirat će se svi podaci za sve tvrtke koje imate u 4D Wand-u. Druge opcije su brže, ali time se neophodna konverzija ostalih podataka samo odgađa za kasnije.

Posebne ističemo sljedeće:

OBAVEZNO: nitko ne smije biti u 4D Wandu dok se poziva konverzija!

one tvrtke koje imaju off-line POS kase trebaju dobro voditi računa da se isti dan trebaju osvježiti sve poslovnice i centrala kako biste sutradan mogli normalno nastaviti redovan rad...!

obavezno pozivati 4D Wand direktno na serveru, a nakon osvježavanja! Ako pozovete novu verziju na serveru, konverzija može trajati, na primjer, 10 minuta. Ako istu stvar napravite s klijentskog računala, konverzija će najvjerojatnije trajati 5 puta duže!!! Ako trebate pomoć tipa "Kako pozvati novu verziju sa servera...", slobodno nas kontaktirajte, ali u biti najviše će vam pomoći vaš administrator sustava...;

NIKAKO nemojte resetirati računalo jer mislite da je "nešto zaglavilo". Ako tako mislite, kontaktirajte nas!

ako se bude dešavalo bilo što nelogično (pojavi se neka poruka, konvertor se zaustavi, 4D Wand se nakon konverzije ne pokreće, bilo što...) nemojte se ustručavati kontaktirati nas (ukoliko je izvan radnog vremena, nazovite naš urgentni broj) !


*** Napomena - upute se mogu razlikovati u slikama i tekstu od sadržaja koji se nalazi na vašem računalu, ovisno o inačici 4D Wanda koju trenutno koristite. Posljedica je to stalnog razvoja i nadogradnje 4D Wanda, a koji iz objektivnih razloga dinamikom ne prati i nadogradnja modula Upute. Posebno se to odnosi na zamjenu službene valute RH kuna (kn) u euro (€) i njen prikaz u uputama.