4D Wand Info
Br: 253, 28.02.2012.
!!! POSEBNO VAŽNO !!!
!!! POSEBNO VAŽNO !!!
Korisnici koji imaju samo veleprodaju ne trebaju čitati ovaj 4D Wand Info jer smo njima namijenili prethodni Br.252. Ovaj je namijenjen korisnicima koji imaju veleprodaju i maloprodaju, ili samo maloprodaju !!!) Prvi dio je namijenjen više onima koji imaju i veleprodaju i maloprodaju te koriste planske cijene, dok je na kraju dio namjenjen maloprodajama koje koriste skladišne cijene. Bez obzira kakav ste korisnik, ako imate maloprodaju sve navedeno treba napraviti i odraditi bez preskakanja .
Jučer smo objavili inačicu 4D wand-a 12.02.27. u kojoj su dostupne sve bitne izmjene vezane za promjenu stope PDV-a.
Dakle, nakon skidanja navedene inačice, omogućena vam je izmjena stope PDV-a na robama kao i izdavanje dokumenata s novim stopama. Da li ćete aktivirati nove stope i kada ćete to napraviti, ovisi prvenstveno o vašoj odluci koja je utemeljena na poslovnim procesima i organizacijskoj strukturi vaše tvrtke. Bitan i prijeloman trenutak je izmjena porezne stope na robama i na tom se trenutku trebaju temeljiti sve odluke bitne za promjenu stope PDV-a (više o tome kasnije). Ujedno ćete primjetiti i izmjene na formi IRA kao i na formi URA s napomenom da će ostatak izmjena u obračunu PDV-a i knjigama URA i IRA uslijediti kasnije. Pozivamo Vas da s vremena na vrijeme obratite pažnju i na našu web stranicu www.4d.hr kako bi ste vidjeli da li smo u međuvremenu izbacili i kakvu ispravku u obliku podverzije što vam je signal da ponovo napravite 4D Fresh.
Molimo sve korisnike da pažljivo pročitaju ovaj, prethodni, kao i sve 4D Wand Info-e koji slijede. Naime, potrošili smo nemalo vrijeme kako bi vama – našim korisnicima olakšali da što jednostavnije i pravilnije napravite sve što je neophodno da biste prešli s jedne porezne tarife na drugu i time vam omogućili u što kraćem roku normalan nastavak poslovanja. Na žalost, naša uobičajena susretljivost za vrijeme podrške ovih će dana biti znatno umanjena jer će biti nemoguće da dajemo pojedinačnu i detaljnu podršku svakom pojedinom korisniku. Zbog toga smo se i potrudili sve lijepo i precizno napisati. Zovite nas u slučaju da ste sve pažljivo pročitali, probali nekoliko puta, pa ukoliko i dalje nije jasno, tu smo da vam pomognemo i isto ćemo napraviti vrlo rado. Ukoliko dođete u situaciju da vam je neophodan telefonski kontakt, a ne javljamo se na telefon, molimo da ostavite poruku na telefonskoj tajnici kao i to da se 'naoružate' s malo strpljenja dok vam ne uzvratimo poziv.
Važno je da se ne bojite procesa koji slijedi i da shvatite da ste sigurno sposobni da ga uz pažljivo čitanje ovih uputa, uspješno dovedete do samog kraja. U slučaju bilo kakve komplikacija ili pogrešnih koraka tu smo da vam pomognemo, a u krajnjem slučaju spasimo stvar povratom backupa (ukoliko ga imate..., a nadamo se da ga imate).
PARAGRAF ISPOD!!! VAŽNO!!! VAŽNO!!! VAŽNO!!! PARAGRAF ISPOD!!!
Tvrtke koje imaju 4D Wand POS smiju skinuti novu verziju, ali nikako ne smiju raditi na izmjenama nove tarife od 25% PDV-a dok se ne importiraju i ne odobre svi dnevni prometi, R1 računi, povrati PDV-a, specifikacije sredstava plaćanja od prethodnih dana...!!! U suprotnom će se dogoditi da će importirani POS dokumenti od prije 01.03.2012. godine dobiti artikle s tarifom od 25% PDV-a, a to se nikako ne smije dogoditi . Dnevne promete s različitim tarifama u centrali i na POS blagajni neće biti moguće odobriti. Sve "Off-Line" POS kase nikako ne smiju početi raditi 01.03.2012. godine dok ne dobiju iz centrale stanje skladišta (*.STK)!!! Ne dolazi u obzir slanje pojedinih dokumenata (*.TRN)!!!
Tvrtkama koje naprave suprotno od napisanog nećemo moći pomoći danima da poprave stanje koje su napravili svojim nemarom!!! Molimo vas za apsolutnu koncentraciju.
PARAGRAF IZNAD!!! VAŽNO!!! VAŽNO!!! VAŽNO!!! PARAGRAF IZNAD!!!
Mada je sve važno, ovih dana ćemo biti dosadni i podebljavati, podcrtavati, upozoravati na mnogo toga:
• vrlo važno je da sve procese opisane u ovom infu radi jedna osoba, pažljivo čitajući ove upute korak po korak. U tom trenutku u 4D Wandu smije raditi samo ta jedna osoba !!!;
• mudro i poželjno bi bilo napraviti inventuru, prilikom promjene poreznih stopa poreza (4D Wand Info broj 250). Napominjemo da smo u navedenom 4D Wand Infu napisali da je inventura obavezna za maloprodajna skladišta jer su ta skladišta zadužena i s porezom. Za veleprodajna skladišta najbolje je da se savjetujete sa svojim knjigovodstvom ili poreznim savjetnikom.
• VAŽNO: Trebalo bi sve robne dokumente napraviti do kraja zaključno sa 29.02.2012., što god to značilo za svakog pojedinog korisnika (odobriti otpremnice, reverse, komisije, radne naloge,...). Riješiti naloge za slaganje do kraja!!! Jednom rečenicom: svi neodobreni dokumenti mogli bi naknadno polučiti bitne nepravilnosti u ispisima, statistikama, pa čak i knjiženjima; Ukoliko ste maloprodaja koja ima POS blagajne svakako prije promjene stope PDV-a odobrite sve neodobrene dnevne promete.
• VAŽNO: ukoliko je korisnik zaprimio robu na komisiju od svog dobavljača, potrebno je svakako napraviti odjave komisije za svu prodanu robu. Ukoliko odjave napravite prije promjene stope, naknadno ćete imati manje posla. Ukoliko netko želi da vam vrati robu izdanu na komisiju ili izdanu na revers, a prije promjene stope, svakako te povrate napravite prije 01.03.2012. Dakle, tražite odjave komisije pod svaku cijenu kako bi sve te poslove dovršili zaključno s 29.02.2012. Sve što napravite prije prvog ožujka, smanjiti će obim dodatnih poslova nakon prvog.
• POSEBNO VAŽNO ZA KOMISIJU I REVERSE: S komisijom (ulaznom ili izlaznom) na maloprodajnim skladištima, kao i reversima, ne bi smjelo biti nekih problema pošto se oni vežu za konkretne ulazne i izlazne dokumente. Problemi mogu nastati zbog antidatiranja koje će koristiti stare stope, a što je posljedica zakašnjelih odjava. U tim slučajevima koristi se proces promjene tarifne grupe na stavkama takvih dokumenata. Proces će biti detaljno opisan u nekom od narednih 4D wand Info-a.
• VAŽNO: ukoliko je korisnik izdao robu na komisiju svom kupcu, potrebno je tražiti (opet napominjemo) odjave komisijske robe od kupaca kako biste mogli napraviti povrate robe izdane na komisiju i fakture prije novog PDV-a. Naravno da će isto moguće biti i kasnije, ali to će vam generirati dodatni i kompliciraniji posao.
• VAŽNO: Napravite BackUp (kreirajte rezervnu kopiju)!!! Ovaj „detalj“ neka vam je na pameti uvijek i u svakom momentu, a naročito prije bilo kakve radikalne akcije. Držite se stare dobre narodne poslovice „Od viška glava ne boli...“. Ukoliko radite backup s 4D Backup-om, svaki BackUp nazovite drugačije, a ukoliko se odrađuje pomoću drugih alata prenesite naše zahtjeve odgovornoj osobi (ili tvrtki) koji vode računa o backup-u. Možda ćete trebati nas, mi ćemo Vam reći "Dajte nam BackUp koji vas interesira...", a ako vratimo pogrešan, nije naša krivica već vaša;
Nakon osvježavanja verzijom potrebno je pokrenuti 4D Wand. Registar tarifa (1.) bi se morao sam napuniti novim tarifama (2.). Izvršite provjeru ulaskom u modul Veleprodaja i pozivom padajućeg izbornika Registri --> Tarifne grupe.
Ako se tarife nisu pojavile tada na glavnom izborniku 4D Wand-a treba pritisnuti tipku Alat i potom odabrati Provjera registara.
Nakon puštanja alata u registru tarifa svakako će se pojaviti 3 nove tarife (kao na slici gore 6, 6.1 i 6.2). Time je završen prvi korak na putu promjene tarifnih grupa na robama tj. artiklima.
Nakon što smo se uvjerili da potrebne tarife postoje, potrebno je pozvati plansku kalkulaciju cijena za robe kako bismo u njoj promijenili tarife na artiklima tj. robama. Planska kalkulacija se poziva u modulu Veleprodaja odabirom padajućeg izbornika Registri --> Planska kalkulacija cijena za robe ili klikom na ikonu kako je naznačeno na slici.
VAŽNO: Izmjena stare tarife na novu tarifu ne vrši se na formi robe!!! Pod tim se podrazumijeva da ni u planskom cjeniku, kao ni na tabeli roba (jabuci) ne pozivate tipku Izmjena i u polje Porezna tarifa ne odaberete novu tarifu. Izmjena stare tarife na novu tarifu vrši se isključivo na tabeli koju zovemo "Planska kalkulacija"!!!
VAŽNO: Još jednom napominjemo da je ovo ključan trenutak, te da prije pokretanja procesa izmjene tarifne grupe, moraju biti odobreni svi robni dokumenti s posebnim naglaskom na dnevnim prometima maloprodaje.
VAŽNO I JAKO BITNO: Za proces koji slijedi, toplo preporučujemo da se prvo "igrate" s jednim jedinim artiklom. Kad mislite da ste savladali gradivo, ne bi bilo loše napravljeno ponoviti na još jednom ili dva druga artikla (primjera). Tek nakon što u potpunosti ovladate procesom koji slijedi opisan niže u tekstu, tada možete napraviti izmjenu tarifne grupe nad svim ostalim artiklima i uslugama na način na koji vam odgovara (sve artikle, pojedine grupe artikala i sl.). Posebno vodite računa o artiklima koji sa stope PDV-a od 23% po novom idu na stopu 10% (dječja hrana, ulje, šećer…). Njih treba posebno filtrirati i posebno im mijenjati poreznu stopu.
!!! NAPOMENA: korisnici koji žele za dio artikala ostaviti postojeću plansku veleprodajnu cijenu, a za drugi dio artikala sniziti plansku veleprodajnu cijenu bez PDV-a (znači da zadržavaju plansku veleprodajnu cijenu + PDV) bez obzira na promjenu porezne stope, trebaju zanemariti slijedeći opis u označavanju artikala i artikle ručno označiti u planskoj kalkulaciji cijena uz pomoć nekih filtriranja (nekom od metoda filtriranja: po grupi, po proizvođaču, po atributu...) te nakon označavanja nastaviti čitati dio teksta nakon slijedeće slike koji započinje sa: „ * Iz padajućeg menija „Akcije“ pritisnuti opciju „Upis konstanti“ te odabrati jednu od dvije moguće opcije...“.
U planskoj kalkulaciji cijena potrebno je prvo označiti sve artikle s poreznom tarifom 4 (23% PDV-a) i to na slijedeći način:
• pritiskom na tipku F3 otvoriti će se forma za pretraživanje artikala. U polje Traženi tekst potrebno odabrati (kli-kom na strelicu prema dolje) od ponuđenih dinamičkih izraza Artikli s tarifnom grupom 4 (PDV 23%) ROB:TARIFA='4' (1.) ili upisati isti;
• nakon toga treba staviti kvačicu u polje Dinamički izraz (2.), te
• na kraju pritisnuti tipku Označi (3.).
Ovaj proces će možda potrajati, a ovisi o broju artikala u vašoj bazi. Nakon što je program označio sve artikle s poreznom tarifom 4 (23% PDV-a), možete pritisnuti na karticu Tarifni brojevi, čime ćete stavke tabele sortirati po tarifnim brojevima, te time provjeriti da li su sada na vrhu tabele artikli s poreznim tarifama 1, nakon toga 1.1, tarifama 2, 3 i 4 (ukoliko uopće postoje), a na kraju tabele artikli s tarifnim brojem 5 (opet ukoliko postoje). Sada, kada ste sigurni da su označeni svi artikli s tarifnim brojem 4, potrebno je pozvati proces upisivanja tarifnog broja 6 (25% PDV-a) i to na slijedeći način:
* Iz padajućeg izbornika Akcije pozvati Upis konstanti te odabrati Promjena tarifne grupe i stope PDV-a nakon čega će iskočiti upit na kojem je potrebno pritisnuti Da (naravno, ukoliko ste sigurni da znate što radite). Odabirom potvrdnog odgovora, pojaviti će se upit u koji je potrebno upisati novu tarifnu grupu. U ovom slučaju to je po novom 6 (a oni koji na robi imaju i porez na luksuz u slučaju mijenjanja tarifnog broja 4.1 treba upisati 6.1).
Nakon pritiska na tipku „OK“ pojaviti će se forma za promjenu tarifne grupe i stope PDV-a. U prvi (gornji) dio forme program je upisao vrijednosti s artikla na kojem ste se trenutno nalazili u momentu pozivanja procesa. Na upitu se nalaze 4 (četiri) „check box-a“ od kojih samo jedan može biti prihvaćen. To su u biti četiri različite kombinacije kreiranja novih cijena, a s obzirom na neke vaše postavke u parametrima programa.
Iskustvo iz 2009. nam kazuje da su se korisnici najčešće odlučivali na dvije opcije:
- Većina korisnika odabrala je prvu opciju (prvi check box) tj. da povećanje stope PDV-a prenese na krajnjeg kupca, dakle da podignu maloprodajnu cijenu.
- Nešto manji broj korisnika odabrao je treću opciju (treći check box) tj. da povećaju PDV-a na štetu svoje marže i time zadržao istu maloprodajnu cijenu koja je vrijedila prije povećanja stope PDV-a.
Ako se ne uklapate u neku od ove dvije navedene opcije, slijedi detaljnije pojašnjenje tabele i podataka vezanih za nju.
Bitno je znati da u veleprodaji imamo veleprodajnu cijenu bez poreza (VPC - PDV) i veleprodajnu cijenu s porezom (VPC + PDV). U maloprodaji s obzirom na veleprodaju možemo imati i maloprodajnu maržu, te imamo maloprodajnu cijenu s porezom (MPC + PDV), te maloprodajnu cijenu bez poreza (MPC - PDV). S obzirom na navedeno, moguće su četiri različite kombinacije promjene cijena, što je prikazano na slici ispod s banalnim primjerima u svrhu boljeg razumjevanja. Vrijednosti prije izmjene su VPC - PDV = 100 kn, VPC + PDV = 123 kn, MPC +PDV = 150 kn, MPC - PDV = 121,95 kn;
• prva opcija će promijenom stope PDV-a ujedno promijeniti MPC + PDV (sa 150 kn na 152,44 kn), odnosno VPC - PDV ostaje ista (100 kn) kao i prije promjene stope PDV-a. Znači promijeniti će se VPC + PDV (sa 123 kn na 125 kn) i MPC + PDV (za one koji imaju maloprodaju i rade po planskoj maloprodajnoj cijeni);
• druga opcija će promijenom stope PDV-a promijeniti MPC + PDV (sa 150 kn na 152,44 kn) i smanjiti VPC - PDV (sa 100 kn na 98,40 kn) tako da VPC + PDV ostane ista (123 kn);
• treća opcija će promijenom stope PDV-a promijeniti VPC + PDV (sa 123 kn na 125 kn), naime VPC - PDV ostaje ista (100 kn), a kako se stopa PDV povećala tako se veleprodajna cijena sa PDV-om povećala. Planska MPC + PDV ostaje ista (150 kn);
• četvrta opcija će promijenom stope PDV-a zadržati istu MPC + PDV (150 kn), te na uštrb veleprodajne marže, umanjiti VPC - PDV (sa 100 kn na 98,40 kn). Znači tom opcijom bi trošak PDV-a uzeli od svoje veleprodajne marže.
Potrebno je pažljivo proučiti novoponuđene izračune iznosa pojedinih cijena. Nakon toga treba pritisnuti jedan od „check box-ova“ koji se nalaze na lijevoj strani prozora, a u redu sa željenim cijenama. Željene cijene će se prepisati tek nakon pritiska na tipku „OK“.
Prethodni odabir promijenio je cijene u koloni Test cijene tj. još uvijek se nije odrazio na „prave“ planske cijene. Naravno, svakako prekontrolirajte da li ste postigli željeni efekt. Nakon što ste provjerili da li ste zadovoljni s Test cijenama, potrebno je prenijeti Test cijene u prave cijene, što pojašnjavamo u nastavku teksta..
Ukoliko ste slučajno „skinuli“ oznake s artikala (uobičajeno artikli nakon akcija ostaju označeni), potrebno je artikle ponovo označiti. To ćemo napraviti ponovo kroz plansku kalkulaciju cijena na isti način kao i kada smo tražili artikle s tarifnim brojem 4 na prethodnoj strani. Jedino ćemo promijeniti u dinamičkom izrazu broj 4 s brojem 6. Dakle, u planskoj kalkulaciji cijena označimo sve artikle, ali sada s poreznom tarifom 6 (25% PDV-a) i to na slijedeći način:
• pritiskom na tipku F3 otvoriti će se forma za pretraživanje artikala;
• u polje Traženi tekst potrebno je odabrati (klikom na strelicu prema dolje) dinamički izraz te izmjeniti brojku 4 s brojkom 6 pa izraz treba izgledati ovako ROB:TARIFA='6'
• nakon toga treba staviti kvačicu u polje Dinamički izraz te
• na kraju pritisnuti tipku Označi.
Nakon što je program označio sve artikle s poreznom tarifom 6 (25% PDV-a), potrebno je pozvati padajući izbornik Robe i odabrati opciju Prijepis test cijena u planske cijene (1) ili kliknuti na ikonu (2.)
Pažljivo pročitajte poruku i pritisnite Da (3.) ukoliko ste sigurni da ste napravili sve potrebne korake i provjere kako bi imali željene cijene:
Ovim postupcima promijenili ste tarifu svim artiklima koji su imali poreznu tarifu 4 (23% PDV-a) na novu tarifu 6 (25% PDV-a), te imate nove cijene na način koji ste samostalno izabrali.
PAŽNJA: Proces promjene tarifnog broja 4 (23% PDV-a) na uslugama odrađen je automatski zajedno sa robama. Od usluga niste vidjeli ništa u planskoj kalkulaciji artikala, ali sve je napravljeno "u pozadini" i nad bazom usluga. Naravno, potrebno je otići u bazu usluga i provjeriti da li je sve u redu. Zapamtite, za sve što ste napravili jedino vi i odgovarate.
Naravno, ukoliko imate u upotrebi tarifu 4.1., a to je tarifa sa PDV-om i porezom na luksuz od 30%, trebate je zamijeniti s tarifom 6.2. Proces je identičan prethodnom, pa vas molimo da učinite isto s ovom tarifom. Jedina razlika je u filtriranju tarife. Ponovite spomenuti proces pretraživanja pritiskom na tipku F3. Otvoriti će se forma za pretraživanje artikala. U polje „Traženi tekst“ potrebno je upisati ROB:TARIFA='4.1'. Nakon toga primjenite korak 2. i korak 3. i u formi za upis tarife upisati tarifu 6.1. Isto vrijedi i za artikle koji se s 23% spuštaju na 10% (ulje, šećer, …). Njih treba posebno označiti i samo na njima pozvati promjenu tarife. Ako ste ih greškom prije izmjenili, nije neki problem samo što morate provjeriti njihove prodajne cijene i ako ne odgovaraju željenima, promijeniti ih ručno u planskom cjeniku.
Prethodni dio teksta ste mogli pročitati i u prethodnom 4D Wand Info-u broj 252. Manje više sve je istovjetno. A sada nastupa priča za maloprodaju…
VAŽNO!!! Važno je napomenuti da skladišta zadužena po maloprodajnim cijenama nemaju nikakve veze s prethodno učinjenim procesima nad artiklima!!! Dakle, nemojte se čuditi da ste nešto već napravili, pa zašto isto činite opet. Ne, ne i ne!!! Treba za svako maloprodajno skladište ponoviti istovjetan proces jer maloprodajna skladišta za istu robu nemaju istu priču o cijenama i pripadajućim procesima!!! Skladišta su već zadužena s porezom od 23%, svako maloprodajno skladiše se može razlikovati po istim artiklima, te se zbog toga moraju napraviti svi procesi po svakom maloprodajnom skladištu posebno!!!
Idemo dalje J ... Potrebno je otvoriti dokument Zapisnik o promjeni poreza (ZPP) za svako maloprodajno skladište koje ima zalihu (tranzitna skladišta ne treba obrađivati) . Isti se otvaraju iz modula Maloprodaja pozivom padajućeg izbornika Financije --> Zapisnik o promjeni poreza (1.).
Kako bi smo kreirali zaglavlje dokumenta na formi koja se pojavi, potrebno je odabrati skladište, po potrebi upisati opis i pritisnuti OK (2.).
Nakon što ste otvorili zapisnike za sva maloprodajna skladišta (ili jedno), potrebno ih je napuniti svim artiklima koji se nalaze na konkretnom skladištu. Iz padajućeg izbornika Obrade pozovite Punjenje dokumenta za tarifnu grupu artikala (3.).
U registru tarifnih grupa, potrebno je označiti tarifnu grupu 4 (23% PDV-a) i pritisnuti tipku Izbor (4.).
Idemo dalje na slijedeću sliku. Primjećujemo da je obrada napunila zapisnike sa svim artiklima na pripadajućem skladištu s trenutnim maloprodajnim cijenama i trenutnim vrijednostima PDV-a (1.). Da bi dovršili proces, prelazimo na slijedeći korak tj. pozivamo iz stavaka Zapisnika o promjeni poreza (ZPP) padajući izbornik Obrade --> Promjena tarifne grupe (2.) koja će nakon što iz registra tarifa za razliku od prvog poziva (kada smo odabrali tarifu 4) odaberemo tarifnu grupu 6, promijeniti porez s 23% na 25% (3.). Potom je potrebno odobriti dokument Zapisnik o promjeni poreza (ZPP).
Cijeli proces treba ponoviti na svakom maloprodajnom skladištu.
Ovime smo promijenili zaduženje skladišta s novom poreznom stopom i to na način da smo cijene podigli u skladu s novom vrijednošću PDV-a. Ukoliko želite da za dio stavaka nekog zapisnika ili cijeli zapisnik primjenite drugačiji odnos povećanja cijena tj. da ih promijenite na uštrb svoje marže, takve stavke treba označiti i izdvojiti u poseban Zapisnik o promijeni poreza (PZZ). Podsjećamo na proces premještanja stavki dokumenata koji možete pronaći u uputama 4D Wand-a.
Bitno je da na takvom zapisniku, kojim želite promijeniti stopu PDV-a a zadržati trenutne maloprodajne cijene (na štetu svoje marže), označite kvačicom polje Zadržavanje stare maloprodajne cijene .
ISPISI - VAŽNO: Kako na ispis razrade poreza svakog izlaznog dokumenta sada treba dodati i novu stopu PDV-a, automatski konverter izvještaja nove verzije će to pokušati napraviti sa svim Vašim lokaliziranim izvještajima. Ponavljamo "pokušat će"!!! Pokušaj izmjene lokaliziranih izvještaja ne mora završiti uspješno, što ovisi o vrsti izmjene koja je po Vašem zahtjevu napravljena u trenutku lokaliziranja izvještaja. U slučaju da se na Vašim lokaliziranim ispisima ne bude automatski uključila nova tarifna stopa, to Vam trebamo mi napraviti ručno, ali vi nas trebate obavijestiti o tome da se nova tarifa od 25% nije pojavila na vašem lokaliziranom izvještaju. Naravno, standardnom procedurom trebate nas obavijestiti o kojim izvještajima se radi. Dakle, e-Mailom i s jasnim "imenom i prezimenom" izvještaja na kojem se nije primjenila nova tarifa od 25%. Kada kažemo „imenom i prezimenom“ mislimo na to da u Wordu kliknete na Informacije o dokumentu, te da nam dojavite informacije koje su naznačene na slici.
VAŽNO i možda NAJVAŽNIJE OD NAJVAŽNIJEG: S obzirom na kompleksnost izmjena i činjenicu da su stope PDV-a duboko i sveobuhvatno integrirane u 4D wand, treba biti svjestan da smo možda (i vrlo vjerojatno) proizveli bugove koji će možebitno utjecati na daljnji rad. Vremena za testiranje je bilo izuzetno malo i nemojte se ljutiti na nas ukoliko se bude dešavalo nešto neželjeno. Zbog ovoga sve korisnike molimo da dobro otvore oči, da napravite svaku provjeru koja vam padne na pamet, te da nas obavještavate za svaku sumnjivu situaciju. Bolje "puhati na hladno" nego shvatiti nakon 5 dana da nešto nije napravljeno kako treba.
*** Napomena - upute se mogu razlikovati u slikama i tekstu od sadržaja koji se nalazi na vašem računalu, ovisno o inačici 4D Wanda koju trenutno koristite. Posljedica je to stalnog razvoja i nadogradnje 4D Wanda, a koji iz objektivnih razloga dinamikom ne prati i nadogradnja modula Upute. Posebno se to odnosi na zamjenu službene valute RH kuna (kn) u euro (€) i njen prikaz u uputama. |