4D Wand Info

Br: 204, 19.05.2010.
 

Povratak na listu

Godine suradnje s raznim tvrtkama donijeli su uspješne i neuspješne projekte. Molimo da to uzmete u obzir i prije bilo kakve odluke provjerite u direktnom kontaktu s 4D status navedenih kooperanata i njihovih rješenja!!!

nešto...

!!! NOVO NOVO NOVO !!!

Mnogi već znaju da redovno surađujemo sa renomiranim tvrtkama i sa njima proizvodimo dodatke za 4D Wand, a sve u svrhu što većih mogućnosti samog 4D Wanda. Dokazi za to su potpuna kompatibilnost sa rješenjima kao što su Rainbow, Cube Player, MojaTrgovina.NET, Megafon, Inf-Kodovim mWandom, kompatibilnost sa raznim bankama, FINA-om, grosistima, EDI-jem, itd.

Najnoviji uradak pristiže iz zajedničke tvornice Communis/4D. Tvrtka Communis d.o.o. je kreirala odlično rješenje za evidentiranje i sakupljanje bodova i potpunu kompatibilnost za 4D Wand-om.

!!! Comminus Customer Loyalty Program i 4D Wand !!!

Communis Customer Loyalty Program je programsko rješenje koje predstavlja povećanje zadovoljstva klijenata proizvodima i uslugama, a time i njihove lojalnosti Vašoj tvrtki.

•  Kako upoznati klijenta?
•  Kako precizno utvrditi njegove potrebe, želje i preferencije?
•  Kako prepoznati najvažnije značajke njegova ponašanja prije, za vrijeme i nakon kupnje?
•  Kako predvidjeti kako ga zadržati i ne dopustiti konkurenciji da bude korak ispred?

Analitički alati ovog programskog rješenja, alati za stvaranje klijentske inteligencije omogućiti će upravo to što trebaju mnogi.

Već petu godinu tvrtka Comminus (www.comminus.hr) nudi tehničku, operativnu i poslovnu izvrsnost u upravljanju podacima na više razina. Nude rješenja i usluge za unos i prikaz podataka, konsolidaciju, skladištenje, obrade i analize podataka, izvještavanje, planiranje i poslovno odlučivanje. Za Comminus poslovna rješenja i povezane sustave svojih klijenata pružaju visokostručnu uslugu proaktivne i reaktivne podrške na više razina, uz potpunu transparentnost prema klijentu. Uz tim analitičara i konzultanata, poslovnu izvrsnost obogaćuje i dio djelatnika koji je došao iz prestižnih svjetskih korporacija (Allianz, Microsoft, Barr International).
Implementacija Comminus Customer Loyalty Programa u poslovnojs organizaciji omogućuje provedbu ciljanih marketinških i prodajnih aktivnosti u kanalima prodaje (maloprodaja, web dućan, veleprodaja). Kao rezultat ostvaruje se porast prodaje od postojećih kupaca, povećanje zadovoljstva kupaca, smanjenje troškova marketinga (direktni marketing), poboljšano praćenje prodaje te promocija izdanja i djelatnosti tvrtke. Naravno, uz programsko rješenje tvrtka Comminus osigurava edukaciju korisnika implementiranog Customer Loyalty sustava te usluge održavanja .

Što omogućava Comminus Customer Loyalty Program?
•  administraciju podataka kupaca;
•  dodavanje strukturiranih statičkih podataka za dodatne članove po kartici nosioca;
•  mogućnost više različitih programa unutar CL sustava (Gift, Premium, Poslovni, Osnovni);
•  zaseban izračun i mehanizam iskorištavanja bodova po programu;
•  generiranje slučajnih brojeva za kartice po ISO 13-znamenkastom barcode standardu;
•  pregled članova;
•  ručno dodavanje ili masovni import podataka za akcije i stanja bodova;
•  praćenje iskorištavanja bodova ili gift kartica;

•  ad-hoc kampanje „dupli bodovi“ i „fiksni dodatni bodovi“ po artiklu;
•  automatsko slanje e-mailova o efektivnosti loyalty programa i utjecaju na profitabilnost;
•  automatsko izvještavanje administratora u slučaju neuspjeha obrade bodova;

Sakupljanjem podataka, njihovom analizom i segmentacijom te obradom kroz OLAP izvještajni sustav dobivate višedimenzionalni pregled i analizu podataka i to po sljedećim dimenzijama:

•  artikli;
•  grupe artikala;
•  računi;
•  kupci;
•  profitabilnost;
•  mjesto;
•  vrijeme.

Posebnost Comminus Customer Loyalty Programa je mogućnost integracije sa:
•  blagajnom i ERP-om (4D Wand-om) - omogućava očitavanje (scan) CL kartice, pronalaženje klijenta u CL bazi, prikaz podataka o klijentu, povezivanje računa s CL karticom, iskorištavanje skupljenih CL bodova te unos broja nove CL kartice i povezivanje s računom za klijente koji su upravo pristupili CL programu;
•  webhopom - omogućava učlanjenje u CL program kroz web, ispravak i promjenu osobnih podataka CL člana, iskorištavanje i prikupljanje bodova te pregled računa povezanih sa CL sustavom;
•  desktop alatima - za generiranje e-mail poruka za kampanje prema segmentiranom uzorku kupaca, generiranje liste artikala za kampanju, praćenje efektivnosti marketinške kampanje, offline analizu te ad-hoc reporting uz pomoć Office Excel 007.

Za sve informacije najbolje je kontaktirati Communis d.o.o. direktno. Kontakt telefon je 01/6406-728, kontakt osoba je Mirela Mrvoš, e-Mail mirela.mrvos@comminus.hr


*** Napomena - upute se mogu razlikovati u slikama i tekstu od sadržaja koji se nalazi na vašem računalu, ovisno o inačici 4D Wanda koju trenutno koristite. Posljedica je to stalnog razvoja i nadogradnje 4D Wanda, a koji iz objektivnih razloga dinamikom ne prati i nadogradnja modula Upute. Posebno se to odnosi na zamjenu službene valute RH kuna (kn) u euro (€) i njen prikaz u uputama.