4D Wand Info

Br: 202, 05.05.2010.
 

Povratak na listu


!!! POSEBNO VAŽNO OD JUČE !!!

Ponavljamo tekst od juče manjim slovima....

Svi korisnici koji prelaze sa trenutne verzije na verziju 10.05.05. ili veću, trebaju posebno obratiti pažnju da prelazak trebaju napraviti na kraju radnog vremena i pod strogom kontrolom. Naime, u ovoj novoj verziji dodali smo mnogo novih polja u razne baze i potrebno je izvršiti konverzije postojećih baza.

Ta konverzija može potrajati i isto bi mogao biti problem korisnicima koji imaju velike baze.

Drugim riječima, ukoliko korisnik pusti osvježavanje novom verzijom, te nakon osvježavanja pozove program, može se desiti da će na sat ili dva zaustaviti redovni rad svih korisnika (u slučaju nekih korisnika i 5-6 sati). Da se isto ne bi desilo, molimo korisnike da izaberu pažljivo trenutak osvježavanja (najbolje izvan radnog vremena), pozovu 4D Wand Fresh, nakon uspješnog skidanja nove verzije pozovu 4D Wand i promatraju da li se sve dešava korektno (drugim riječima, da li će konverzija prijaviti neke nepravilnosti). U slučaju bilo kakvih problema, a s obzirom da će se proces najvjerovatnije vršiti izvan radnog vremena, molimo nazovite na 091/366-5-366 i sve eventualne probleme ćemo riješiti zajedno.

Naravno, ovoliku paniku pravimo prvenstveno zbog većih tvrtki, tvrtki koje imaju veliki broj dokumenata i stavaka u svom sustavu (radi se o milionima stavaka). Uobičajeno će konverzija trajati 3 do 5 minuta, možda 10 i to ne bi trebao biti neki posebni problem čak i u slučaju radnog vremena. Ali, ima tvrtki kojima će konverzija trajati i par sati. Napominjemo da ćemo automatski izvršiti konverzije svih godina i svih sestrinskih tvrtki u sustavu.

!!! POSEBNO VAŽNO NASTAVAK ZA DANAS !!!

... dodajemo većim slovima....

Od 13:00 sati dostupna je nova verzija 4D Wanda 10.05.05. Možete se osvježavati, a posebne napomene su:

•  one tvrtke koje imaju off-line POS kase trebaju dobro voditi računa da se isti dan moraju osvježiti sve poslovnice i centrala kako biste sutradan mogli normalno nastaviti redovan rad...;

•  obavezno pozivati 4D Wand na serveru nakon osvježavanja. Ukoliko pozovete novu verziju na serveru, konverzija može trajati, na primjer, 10 minuta (po nekom korisniku i 20 minuta). Ukoliko istu stvar napravite sa klijentskog računala, konverzija će najvjerovatnije trajati 5 puta duže!!! Ukoliko trebate pomoć tipa "Kako pozvati novu verziju sa servera...", slobodno nas kontaktirajte, ali u biti najviše će vam pomoći vaš administrator sustava...;

•  NIKAKO nemojte resetirati računalo jer mislite da je "nešto zaglavilo". Ako tako mislite, kontaktirajte nas...;

•  OBAVEZNO: nitko ne smije biti u 4D Wandu dok se poziva konverzija, naravno...;

•  ukoliko se bude dešavalo bilo što nelogično (pojavi se neka poruka, konvertor se zaustavi, 4D Wand se nakon konverzije ne pokreće, bilo što...) nemojte se ustručavati da nas kontaktirate. Mi smo izvršili 30-tak konverzija sa preko 500 poduzeća i nismo naišli ni na kakav poseban problem. Ipak, nikad se ne zna...;

•  nekim korisnicima, za koje pretpostavljamo da imaju puno podataka, smo onemogučili osvježavanje novom verzijom jer ćemo konverziju izvršiti mi umjesto njih;


*** Napomena - upute se mogu razlikovati u slikama i tekstu od sadržaja koji se nalazi na vašem računalu, ovisno o inačici 4D Wanda koju trenutno koristite. Posljedica je to stalnog razvoja i nadogradnje 4D Wanda, a koji iz objektivnih razloga dinamikom ne prati i nadogradnja modula Upute. Posebno se to odnosi na zamjenu službene valute RH kuna (kn) u euro (€) i njen prikaz u uputama.