4D Wand Info
Br: 188, 08.12.2009.
ISPISI PO ŽELJAMA KORISNIKA – PROMJENA IDENTIFIKATORA Korisnicima 4D Wand-a poznato je da su ispisi dokumenata oduvijek bili pod kontrolom 4D, i da korisnik (osim odabirom uvjeta na formama) nije mogao utjecati na njih. Iz praktičnih razloga, a u želji da korisnicima izađemo u susret, od ove inačice 4d Wand-a omogućili smo da korisnik sam mijenja identifikaciju robe (šifra, kataloški broj, bar kod, naziv2, naziv 3) koja će se pojavljivati na ispisu. U praksi to znači da korisnik može odabrati ili promijeniti koji od identifikatora će mu se pojaviti na ispisu (npr. sada se na ispisu otpremnice ispisuje, između ostalih, i kolona u kojoj je šifra. Korisnik može samostalno promijeniti da se umjesto kolone šifra ispisuje kataloški broj). Ako je iz LocSetup-a tada je već prilagođavan od strane 4D i za njega nije moguće koristit promjenu identifikatora. U slučajevima kada imate situaciju kao na slici, označenu zelenom kvačicom, dakle da se izvještaj generira pomoću Setup.4D datoteke, tada je moguća promjena identifikatora na dokumentu. Ove informacije mogu se razlikovati od dokumenta do dokumenta. Nemojte se iznenaditi ako je npr. ispis Otpremnice iz LocSetupa-a, a ispis Otpremnice 1 iz Setup-a. U tim slučajevima možete utjecati na Otpremnicu 1, ali i nadalje nećete moći utjecati na ispis Otpremnice. Kako promijeniti identifikator na dokumentima? Da bi uspješno promijenili identifikator na dokumentima, potrebno je s glavnog izbornika 4D Wand pozvati Parametre programa --> Setiranje dokumenata i odabrati karticu Robe (vidi sliku). Nakon toga potrebno je iz padajućeg izbornika Identifikacija robe na ispisi-ma oda-brati koji i-dentifikator želite vi-djeti na is-pisima. O-dabirom i-dentifikato-ra, svi po-jedinačni dokume-nti (dokumenti koje dajete vani) će na sebi imati odabrani identifikator. Napomenuli bi da ne možete imati odabrana dva identifikatora na istom dokumentu. Isto tako, skrenuli bi pažnju da će se identifikator u budućnosti moći mijenjati na svim dokumentima. U ovoj fazi razvoja njegova promjena nije moguća na statistikama i rekapitulacijama dok je moguća na ispisima inventurnih listi (komisijskih ili običnih). PRAVO PRISTUPA NA REKAPITULACIJAMA DOKUMENATA Reagirajući na zahtjeve korisnika Rekapitulacije dokumenata (Statistike --> Rekapitulacije dokumenata ili klik na ikonu Rekapitulacije dokumenata) smo stavili pod posebno pravo. S obzirom da se radi o novom pravu isto je uključeno razini pristupa 1, a svim ostalim razinama je isključeno. Odgovorne osobe u tvrtkama (s pravom ulaska u modul Korisnici i prava pristupa) moraju ostalim razinama uključiti pravo pristupa 237 RM: Rekapitulacije dokumenata, kako bi iste mogle koristiti rekapitulacije. !!! PODSJEĆAMO IZ GODINE U GODINU !!! Navesti ćemo nekoliko stvari, o kojima smo već detaljno pisali i koje ponavljamo iz godine u godinu. Ponavljamo ih u dobroj namjeri kako bi vam olakšali pojedine radnje i postupke koje se rade rijetko, ili samo jednom godišnje. Na slici je naznačeno gdje se nalaze 4D Wand Info-i. Pozivom naznačenog linka, s desne strane otvoriti će se stranica s koje lako možete skočiti na traženi 4D Wand Info. PLAĆE - KOREKTIVNI OBRAČUN Za one korisnike koji su zaboravili, za sve nove korisnike koji nisu ni znali, naravno i za one koji znaju, u 4D Wand-u postoji korektivni obračun plaće. U odnosu na prethodne godine jedina promjena je da kod obračuna možete upisati i poseban porez (na slici) standardnim načinom kao unosite i ostale elemente obračuna.
KAKO NA JEDNOSTAVAN I LAK NAČIN ISPISATI NALJEPNICE ZA OMOTNICE I TIME OLAKŠATI SLANJE BLAGDANSKIH ČESTITKI? Odgovor na postavljeno pitanje, a koje se ponavlja iz godine u godinu, potražite u 4D Wand Info-u Br.138. Spomenuti 4D Wand Info možete pronaći u modulu Upute 4D Wand-a. Osim odgovora na postavljeno pitanje u njemu je opisan i način grupiranja partnera kojima želite poslati čestitke, ispis po državama, regijama i sl., ispis po partnerima koji u napomenama imaju neku specifičnu oznaku (F3), filtriranje samo kupaca ... itd. ZABRANA UNOSA ARTIKALA I USLUGA U TEKUĆOJ GODINI AKO JE OTVORENA NOVA POSLOVNA GODINA Od prošle godine uvedena je novina koja je vezana za unos artikala i usluga nakon otvaranja naredne godine. Manifestacija se svodi na nemogućnost unosa novih artikala i usluga u tekućoj godini ukoliko je otvorena nova poslovna godina (ukoliko pokušate javiti će se poruka koja će vas upozoriti da to nije moguće i uputiti što trebate činiti).
|