4D Wand Info
Br: 184, 18.09.2009.
ZAKLJUČAVANJE NALOGA Za razliku od sveprisutnih statusa dokumenata (odobravanja i razodobravanja) dodali smo na financijskim nalozima u modulu Financijsko knjigovodstvo, dodatne dvije opcije: Zaključavanje naloga i Otključavanje naloga. S ova dva procesa nastojali smo da sam korisnik odgovorno odluči u kojem momentu će izvršiti zaključavanje naloga za knjiženje, i time onemogućiti bilo kakve izmjene u istom. U cilju da zabranite razodobravanje određenog financijskog naloga, dovoljno je da iz padajućeg izbornika Obrade pozovete Zaključavanje naloga (1.). Pojaviti će se poruka koja će vas obavijestiti o tome (2.). Ukoliko želite vratiti slobodu razodobravanja na tom nalogu dovoljno je da pozovete Obrade --> Otključavanje naloga (3.). Nakon skidanja inačice u kojoj se nalazi ova promjena, Zaključavanje naloga, odnosno Otključavanje naloga automatski će biti uključeno korinsicima razine 1 . Kako bi mogli u skladu s odgovornosti i pravima djelatnika ne/dopustiti otključavanje i zaključavanje, u modulu Korisnici i prava pristupa dodana su dva nova prava i to: 111 FIN: Zaključavanje naloga i 112 FIN: Otključavanje naloga. Kako bi korisnici znali da je neki od naloga Zaključan u prvoj koloni gdje je oznaka da je nalog odobren (x) dodali smo uskličnik (!) (na slici). Istovremeno oznaka statusa dokumenta (crveni X) postaje neaktivna. Posebno bi istaknuli da navedena prava tj. pravo zaključavanja i pravo otključavanja naloga nastojite držati kao exluzivna prava , koje nisu za masovno dijeljenje. I nadalje je u zaključane naloge moguće ući, pogledati knjiženja ali sve opcije unutar naloga su neaktivne. Mišljenja smo da navedena prava (ili samo pravo zaključivanja naloga) treba dodijeliti prvenstveno osobi koja je odgovorna za kontrolu knjiženja i za onemogućavanje naknadnih izmjena u nalozima za knjiženje. Ta osoba bi trebala izvršiti zaključavanje naloga knjiženje kada procjeni da je to najpotrebnije. NAPOMENA ZA SVE ONE KOJI KORISTE VANJSKI PROGRAM ZA PREGLED SKLADIŠTA (WSkl.exe) S obzirom da je došlo do promjene lokacije određenih ini datoteka, moguće je da se ukaže potreba za ponovnim setiranjem programa za pregled skladišta. Predlažemo da provjerite i po potrebi posetirate kolone koje se prikazuju. Parametre je potrebno provjeriti za sve korisnike programa (uključujući i vanjske suradnike).
|