4D Wand Info
Br: 183, 12.10.2009.
!!! VAŽNO UPOZORENJE ZA MODUL PLAĆE !!! Promjene u načinu obračuna plaća koje su skoro svakodnevne, uz mogućnost razodobravanja i ponovnog odobravanja obračuna, dovodilo je do pogrešaka koje su nastale isključivo promijenjenim podacima koji su korišteni prilikom obračuna (slikovito rečeno, obračun je bio dobar ali su se okolnosti promijenile). Kako bi spriječili nastanak takvih (krivih) obračuna, u modulu Korisnici i prava pristupa, u sekciji koja se odnosi na Plaće, dodano je novo pravo br. 87: PLA: Odobravanje obračuna (na slici). Nakon skidanja inačice u koj se nalazi ova promjena, pristup odobra-vanju obračuna automatski će biti uključeno nivou pristupa 1. *** Ikone koje nećete moći koristiti ako nemate uključeno pravo odobravanja obračuna plaća Dodali smo i kontrolu koja onemogućava razodobravanje obračuna, bez obzira na uključeno pravo pristupa, ukoliko je isti proknjižen u financijsko. Da bi razodobravanje bilo moguće, potrebno je prethodno obrisati knjiženje po istom obračunu. U slučaju da se pokušavate razodobriti obračun a isti je već knjižen u financijsko, program daje slijedeće upozorenje: Nakon što se obriše knjiženje plaće, obračun će biti moguće razodobriti i to samo korisniku s tim pravom. Pri navedenom pokušaju, kao još jedno upozorenje o mogućim posljedicama, pojaviti će se poruka (na slici): S obzirom na navedene postavke u modulu plaća, navedena poruka će se javljati samo prilikom razodobravanja obračuna plaća, a ne pri svakom ulasku u obračun plaća (kao što je bilo do sada). Dakle, preko ograničavanja prava pristupa određenoj tvrtki, preko ograničavanja pristupa modulu plaća, dodjelom prava odobravanja obračuna, te zabranom razodobravanja obračuna, ako je isti knjižen u financijsko, omogućeno je korisniku da sam izvrši postupak zaštite podataka u modulu obračuna plaća. PROSJEČNA NAPLATA – NOVA KOLONA Na postojeći izvještaj Financijsko knjigovodstvo -->Salda-konti -->Višestruki ispis -->Ispis svih dospjelih stavki sa kašnjenjem po uplatama, dodali smo još jednu kolonu Prosječno kašnjenje. Od nekoliko varijanti koje su moguće, mi smo se odlučili za onu koja se dobiva kada se ukupni broj dana kašnjenja podijeli sa ukupnim brojem dokumenata. Na primjer:
Na ovaj način smo uzeli u obzir i račune koje je korisnik platio unutar valute, te račune za koje je korisnik kasnio. Mnogi su rekli da treba računati samo račune za koje se kasnilo, te bi se trebalo računati kao 320/3=106,67, ali na taj način nismo uzeli u obzir veći broj računa koji su plaćeni na vrijeme. Smatramo da na taj način situacija ipak nije pošteno prikazana. ISPIS OIB-a NA DOKUMENTIMA Mada situacija izgleda jednostavna, daleko je od jednostavnog. S obzirom da je bilo mnogo upita kada ćemo staviti (čitajte omogućiti) da se ispisuje OIB, kako bi korisnici mogli što efikasnije distribuirati isti, odlučili smo OIB staviti na sve dokumente iznad "footera". S novom inačicom 4D Wand-a, u parametrima programa svakom korisniku će biti uključena mogućnost ispisa OIB-a, a i eventualno napisati neki svoj željeni tekst. Naravno, korisnici koji ne žele da im se na ovaj način prikazuje OIB (npr, zbog postojanja istog u logu tvrtke), isti će moći izbrisati iz parametara programa, te se neće prikazivati na izvještajima. Nakon toga potrebno obrisati tekst koji se nalazi u polju za ispis. Klikom na OK navedeni tekst se neće ispisivati na dokumentima. Ukoliko iz nekog razloga želite ipak ponovo uključiti ispis OIB-a, ili željenog teksta, dovoljno je kliknuti na tipku Resetiraj kako bi se polje popunilo. Klikom na OK tekst će se opet ispisivati. !!! NAPOMENA ZA OIB !!! Molimo sve korisnike 4D Wand-a koji nam do sada nisu dostavili OIB da nam ga svakako dostave putem e-maila ili fax-a. Unaprijed zahvaljujemo na ažurnosti.
|