4D Wand Info
Br: 160, 07.04.2009.
PLATNI LISTIĆI - PROMJENE Novost koja će se pojaviti u slijedećoj inačici 4D Wand-a a vezana je za modulu Plaće. Naime, promijenili smo ispis platnog listića, obogaćujući ga sa svim onim relevantnim podacima koji su potrebni, a koji se nalaze u 4D Wandu i vrijede za radnika kojem je obračunata plaća i ispisan platni listić. Na samom dnu platnog listića dodana su polja za potpis radnika i odgovorne osobe, kao i mogućnost unosa unaprijed definirane napomene. Unaprijed definiranu napomenu, dakle onu za koju želite da se ispisuje kod svakog ispisa platnih listića, potrebno je prethodno definirati pozivom padajućeg izbornika Registri --> Napomene za dokumente. Napomenu za platne listiće svakako kod unosa unesite s rednim brojem 2100. Posebno bi skrenuli pažnju korisnicima koji su do sada ispisivali platne listiće na A5 formatu da isti više neće biti moguć. Svi oni korisnici kojima je platni ispis prilagođavan, a ispisuju ga na formatu A4 i nadalje zadržavaju svoje ispise. Ukoliko korisnici kojima su ispisi platnih listića prilagođavani žele ispisivati nove, potrebno je da se jave kako bi im to omogućili. PROMJENA DATUMA DOSPIJEĆA NA DOKUMENTIMA U prijašnjim inačicama 4D Wand-a na odobrenim dokumentima je bilo moguće promijeniti datum dospijeća bez obzira na to što je isti bio odobren. Iz sigurnosnih razloga isto smo onemogućili. VIŠESTRUKI IMPORTI DNEVNIH PROMETA, VIŠESTRUKI EXPORTI STANJA SKLADIŠTA I KNJIGA POPISA Već duže vremena u experimentalnoj fazi egzistira mogućnost višestrukog exporta stanja skladišta, kao i višestruki import dnevnih prometa s POS blagajni, što uvelike štedi vrijeme svim onim korisnicima koji imaju više prodajnih mjesta. Tome treba dodati spregu s 4D Ftp-om koji automatski šalje i prima datoteke sa i na prodajna mjesta. Zajedno s oba procesa promet datotekama je maksimalno automatiziran i za korisnika neopterećujući. Nakon pripremnih radnji, dovoljno je pozvati proces exporta i/ili importa kako bi se za svako prodajno mjesto kreirale datoteke stanja skladišta, a centrala učitala dnevne promete. Ista situacija je i sa knjigom popisa koja se poziva iz modula Maloprodaja --> Fin. izvještaji --> Knjiga popisa o nabavi i prodaji – export za ispis na POS printer za sva maloprodajna skladišta. UPIS, BRISANJE, IZMJENA NAPOMENE NA ARTIKLIMA Korisna novina koja je „prepisana“ sa tabele partnera je mogućnost upisa napomena na označenim artiklima. S obzirom da se napomene na partnerima dosta često koriste, novi proces je jednostavan i učinkovit i vodi računa o već upisanim napomenama. Zbog toga se forma upisa napomene na artiklima razlikuje od forme upisa napomena na partnerima. Ukoliko odaberete Prijepis preko postojeće napomene i polje napomena ostavite prazno, na svim označenim artiklima biti će izbrisane sve prethodno upisane napomene. Zato upozoravamo da upisivanju napomena pristupite s dostojnom pažnjom kako ne bi ostali bez važnih napomena. OIB Slijedom zakonskih izmjena, na svim potrebnim mjestima smo uz JMBG i Matični broj dodali i OIB. Paralelno će egzistirati dok JMBG i Matični broj ne dostigne neumitna sudbina tj. dok se ne obavi potpuna zamjena s OIB-om. Kako se vidi na priloženoj slici, OIB smo dodali svugdje tamo gdje je potrebno. Redom: U modulu Plaće --> Matični podaci --> Djelatnici, u modulu Adresar tj. u registru osoba kao i na samoj formi komitenata/partnera. Naravno, dodan je i u modulu Autorski honorari.
|