4D Wand Info

Br: 136, 03.09.2007.
 

Povratak na listu

Godine suradnje s raznim tvrtkama donijeli su uspješne i neuspješne projekte. Molimo da to uzmete u obzir i prije bilo kakve odluke provjerite u direktnom kontaktu s 4D status navedenih kooperanata i njihovih rješenja!!!

!!! NOVO !!! - LOYALTY KARTICE

UVOD

Poznato je većini da 4th Dimension d.o.o. redovno surađuje sa drugim programerskim kućama te zajednički proizvodi mehanizme koje omogućavaju kompatibilan rad 4D Wanda i drugih programskih rješenja. Vjerovatno najpoznatije kooperacije su sa tvrtkama Blink d.o.o. na polju Internet dućana (proizvod Rainbow) i SoftPro Tetral na polju "business inteligance" programskih rješenja, tj. kompatibilnost sa njihovim proizvodom Cube Player (prije poznat kao Manager 4.0). Za one koji nisu čuli za ove kompatibilnosti linkovi na stranice su:
Internet rješenje tvrtke Blink d.o.o.: www.blink.hr i Business Intelligence rješenje tvrtke SoftPro Tetra d.o.o.
Pored ovih rješenja, tu je i čitav niz kooperacija sa bankama, velikim tržnim centrima, inozemnim tvrtkama koje imaju svoje poslovnice u RH, itd. Ali, od ovoga ljeta ima i nešto

!!! NOVO NOVO NOVO !!!

u asortimanu programskih rješenja koja svojim specijaliziranim funkcionalnostima nadopunjuju 4D Wand.

SUSTAV ZA IZDAVANJE I KORIŠTENJE "LOYALTY" KARTICA TVRTKE EPTA D.O.O.

Neprestano osluškujući i analizirajući potrebe korisnika, u suradnji sa tvrtkom Epta d.o.o., zajedničkim snagama kreirali smo vezu sa sustavom za nagrađivanje vjernosti kupaca, krajnjih potrošača korištenjem "loyalty" kartica. Osim za svrhu nagrađivanja vjernosti kupaca "EPTA loyalty" pruža neprocjenjiv uvid u kupovne navike kupaca na način da je moguće iz prikupljenih podataka raditi raznorazne analize o tome tko, što i kako kupuje po svim raspoloživim kriterijima za analizu: dobna skupina (što kupuju starije, a što mlađe osobe…), spol, zemljopisna lokacija (npr., što vole kupovati slavonci, a što vole kupovati zagrepčani…). Ovakve analize uvelike mogu pomoći tvrtki kao polazišna točka za planiranje proizvodnje i/ili nabave novih roba i usluga svojim kupcima.
Istovremeno je moguće, budući se ima uvid u potrošačke navike pojedinog kupca i njegove interese (koji se u sustav evidentiraju anketnim pitanjima), osmisliti i lansirati reklamnu kampanju gdje bi se na kućnu adresu slali materijali kupcima sa proizvodima ili proizvodnim programima koji interesiraju dotičnog kupca. Npr., ukoliko kupac knjiga kupuje enciklopedije i nema djece, nema puno poslovne logike slati mu katalog dječije literature.
Da skratimo, prilikom kupnje, kupac se identificira svojom loyalty karticom. Svaka potrošena kuna po računu koji se evidentira u sustavu za dotičnog kupca nosi jedan bod. Definiraju se iznosi bodova za popuste, tako da npr., kada kupac potroši 1000 Kn, ostvaruje 1000 bodova te ima pravo na popust od 10% prilikom slijedeće kupnje. Kada ostvari 5000 bodova ima pravo na 20% a sa 10000 bodova, ima pravo na 40% popusta. Naravno kada ostvari popust ti se bodovi više ne računaju već se bodovi dalje računaju od nule. Ovi pragovi su konfigurabilni jer ostvariti 1000 bodova u dućanu sa računalima ili u dućanu mješovite robe nije isto.
Sustav se sastoji iz tri dijela. "EPTA Loyalty" je serverska strana, EPTA Loyalty POS Library je klijentska strana koja "prikuplja" podatke na POS kasama i šalje ih serverskoj/centralnoj strani, te WEB sučelje koje omogućava uvid u realno stanje korisničkih bodova u svakom trenutku i sa svakog mjesta.

EPTA Loyalty

Sustav se sastoji od centralne baze podataka, u kojoj su pohranjeni podaci o korisnicima, korisničkim karticama te učinjenom prometu po karticama, kartica kojima se korisnici identificiraju sustavu, te klijentske aplikacije na PC blagajni - EPTA Loyalty POS Library .
Osim toga, postoji aplikacija za administraciju, koja služi za unos korisnika, korisničkih kartica te administraciju. U aplikaciji postoje predefinirana izvješća: Rang lista korisnika, stanje bodova korisnika sa rokom trajanja bodova… Ostala izvješća se mogu kreirati direktno iz baze podataka koristeći standardne alate (npr. Microsoft Office ili slično).
Također sastavni dio sustava čini i korisničko web sučelje za pregled stanja i prometa po korisničkim karticama.

EPTA Loyalty POS Library

EPTA Loyalty POS Library u formi klijentske aplikacije na PC blagajni služi za komunikaciju između POS blagajne sa jedne strane te centralnog poslužitelja sa druge strane gdje se pohranjuju računi korisnika na osnovu kojih se izračunavaju raspoloživi nagradni bodovi. Aplikacija se poziva iz POS aplikacije kako bi se izbjeglo dvostruki unos, budući je operater PC blagajne već unio sve potrebne podatke u POS aplikaciju, te kako bi se izbjegle moguće pogreške prilikom dvostrukog unosa. Svi matični podaci o artiklima i sl. se unose direktno iz maloprodajnog sustava, najbolje automatizmom, tako da se sa pojedine POS blagajne šalju samo učinjeni računi.

Modeli nagrađivanja
Sustav omogućava raznorazne modele nagrađivanja koji se prilagođavaju željama klijenta. Ideja je da se svakom kupnjom ostvaruju bodovi u iznosu računa. Tada se definiraju određeni popusti koje korisnik ostvaruje postizanjem određenog iznosa bodova. Iskorišteni bodovi se evidentiraju u sustav te ih naknadno nije moguće dva puta iskoristiti.
EPTA Loyalty sustav maloprodajnoj POS aplikaciji na zahtjev daje izvješće o stanju bodova pojedinog korisnika i/ili iznosu ostvarenog popusta te nema nikakvog utjecaja na krajnju odluku da li će se po maloprodajnom računu dotičnom korisniku zaračunati popust ili neće.

Izrada i distribucija kartica
Svaki korisnik je poseban i s tim na umu se svakom korisniku pristupa individualno prilikom kreiranja njegove kartice. Korisniku će biti predstavljene mogućnosti s obzirom na način i kvalitetu tiska i same izrade kartica. Istovremeno će se same kartice funkcionalno prilagoditi infrastrukturi korisnika na maloprodajnim blagajnama, te će se odlučiti da li će kartice biti sa tiskanim bar-kodom, magnetske ili možda pametne, čip kartice. EPTA d.o.o. u svojim prostorijama u Zagrebu vrši tiskanje te po potrebi kuvertiranje kartica i brošura. Podaci za tisak kartica se vuku direktno iz centralne baze podataka, te nikakav dodatni napor klijenta nije potreban osim redovnog posla oko administracije korisnika i korisničkih kartica.

Platforma
Cijeli sustav je razvijan u Microsoft .NET 2.0 tehnologiji za Microsoft Windows operacijski sustav. Za bazu podataka se koristi besplatna verzija Microsoft SQL baze podataka Microsoft SQL 2005 Express, što znači da nema nikakvih dodatni troškova osim cijena programskih licenci i izrade te distribucije kartica. U slučaju da se radi o velikom korisniku, te Microsoft SQL Express verzija baze podataka nije dostatna biti će potrebno nabaviti licenciju za neku od komercijalnih verzija Microsoft SQL 2005 servera.
Sve u svemu, s obzirom da je posljednjih mjeseci bilo nekoliko korisnika koji su tražili ovakve mogućnosti u 4D Wandu, mi smo u kooperaciji sa tvrtkom Epta d.o.o. napravili 4D Wand kompatibilan njihovom proizvodu i obrnuto. Ukoliko se odlučite implementirati i


*** Napomena - upute se mogu razlikovati u slikama i tekstu od sadržaja koji se nalazi na vašem računalu, ovisno o inačici 4D Wanda koju trenutno koristite. Posljedica je to stalnog razvoja i nadogradnje 4D Wanda, a koji iz objektivnih razloga dinamikom ne prati i nadogradnja modula Upute. Posebno se to odnosi na zamjenu službene valute RH kuna (kn) u euro (€) i njen prikaz u uputama.