4D Wand Info
Br: 124, 07.11.2006.
BROJANJE INAČICA 4D WAND-A Uveli smo novi način brojanja inačica u cilju lakšeg praćenja ''starosti'' istih. Novim načinom smo prilagodili brojeva inačica datumu objavljivanja. Tako, kao što se vidi na slici, možemo znati da je inačica 6.10.09 u stvari objavljena 9. listopada 2006. godine. Brojevi redom označavaju: godinu u kojoj je nastala inačica (6. je 2006. godina), mjesec u kojem je ista objavljenja (10. je listopad) te dan kada je objavljena (09). Podatke o trenutno aktivnoj inačici, kao i o trenutnoj podinačici, uvijek možete provjeriti na našim web stranicama: www.4d.hr. UČITAVANJE CIJENA U PLANSKU KALKULACIJU (INICIJALIZACIJA) Kalkulacije cijena za robe, ili kako ga povremeno nazivamo planski cjenik, je mjesto gdje se određuje cijene koje će se nuditi na izlaznim dokumentima. Preduvjet za to je da u setiranju skladišta mora biti uključen parametar da se dato skladište vodi po planskom cjeniku. PROVJERA SLOBODNOG PROSTORA NA DISKU Primjećena je učestala pojava nedostatka slobodnog prostora na 4D Wand serveru tj. na disku gdje se on nalazi (obično označen sa w). Nedostak postora može izazvati čitav niz neželjenih posljedica. Kako bi smo preduhitrili eventualne probleme, uveli smo provjeru stanja diska kod pokretanja 4D Wanda. PLANIRANJE ZALIHA – NOVOSTI Planiranje zaliha (PLZ) je dokument koji na osnovu zadanih parametara (datumskog raspona i broja procjenjenih dana), formira procjenjenu potrebnu količinu artikala. Time je na vrlo jednostavan način moguće planirano naručivanje od dobavljača kao i nadopuna vlastitih skladišta ili poslovnica. Novost je i kreiranje Ulaznih narudžbi iz padajućeg izbornika Obrade. Pozivom kreiranja ulazne narudžbe otvara se upit kojim možete odrediti da li ćete kreirati narudžbu s ukupnim količinama ili nadopunu skladišta do odobrenih količina. Ovo potonje je idealno za nadopunu poslovnica robom koja im nedostaje. UPISIVANJE KONTA U OZNAČENE ARTIKLE Stalna potreba za novim izvještajima i sve temeljitijim praćenjem poslovanja, potencirajući poveznicu između financijskog i robnog knjigovodstva, rezultirala je mogućnošću dodjeljivanja konta svakom artiklu. Potrebno je otići u padajući izbornik Registri --> Kalkulacije cijena za robe. Označiti artikle kojima želite dodjeliti određeni konto te iz padajućeg izbornika Akcije --> Upis konstanti pozvati Upisivanje konta (2.). Nakon upozorenja, svim označenim artiklima biti će dodjeljen odabrani konto iz registra konta. TABELA USLUGA – PROMJENE, STAVLJANJE USLUGE VAN UPOTREBE Na zahtjev korisnika, registar usluga je doživio stanovite promjene. Umjesto Drop liste, za odabir sortiranja usluga na tabeli registra usluga, dodane su kartice. Ujedno je dodana mogućnost exporta registra usluga. Najvidljivija i ujedno najznačajnija promjena u registru usluga je mogućnost stavljanja usluga van upotrebe. To je spasonosno rješenje za sve one koji imaju veliki registar usluga koji se stalno mjenja. Za prikaz usluga koje su van upotrebe koristite ikonu. Njenim isključivanjem, opet se prikazuju usluge koje su u upotrebi. IZ PROŠLIH INAČICA NA ISPISU IOS-A OMOGUĆEN ISPIS STANJA NA DAN Izvještaj iz naslova se dobije iz modula Financijsko knjigovodstvo, pozivom padajućeg izbornika Salda konti --> Ispis IOS-a po periodima. Da bi dobili stanje IOS-a po periodima, i to na određeni dan, potrebno je u ponuđenoj formi svakako označiti da se želi stanje na upisani dan. Na isiti način se dobiva i izvještaj ispis dospijeća po periodima. Ovaj izvještaj radi po datumu knjiženja, tako da isti odgovara ispisu analitičke kartice na taj dan i predstavlja pomoć kod izrade izvještaja za poslovne banke u svrhu podnošenja zahtjeva za odobravanje kredita. Ostale parametre, na ponuđenoj formi, potrebno je zadati kao na prikazanoj slici.
|