ANKETNI UPITNIK O REZOLUCIJAMA MONITORA KOD KORISNIKA.
Prvo da vam se zahvalimo na brojnom odazivu na našu malu anketu što je očit znak da ste nas ozbiljno shvatili. Poznato vam je da uvelike uvažavamo mišljenja i prijedloge naših korisnika u okviru zakonskih, tehničkih i programskih ograničenja. Na našu žalost, u ovom trenutku odustajemo od povećanja minimalne rezolucije 4D Wanda. S obzirom da se većina korisnika izjasnila da, ili nemaju monitore koji mogu podržati željene rezolucije, ili da imaju 15 monitore i sa rezolucijama 1024 x 768 sve im je presitno, odustajemo od naše želje da proširimo mogućnosti 4D Wanda. Ovu našu želju ćemo ponovo aktualizirati krajem slijedeće godine kada se nadamo da će situacija sa tehnologijom biti pozitivnija na vašoj strani, te da ćemo ipak iznaći mogućnosti za širenjima ekrana.
UPOZORENJE !!! JOŠ JEDNOM PROVJERITE TARIFNE GRUPE
Počeli smo upozoravati 28.06.2001. "Tarifne grupe - UPOZORENJE Korisnike koji 4D Wand imaju od prije uvođenja PDV-a i korisnike koji su mijenjali tarifne grupe napominjemo da u programu trebaju biti definirane dvije tarifne grupe: Tarifna grupa 1 = 22% i Tarifna grupa 2 = 0% (ne npr: Tarifna grupa 5 = 22% ili Tarifna grupa 6 = 0%). Upozoravamo da će u dogledno vrijeme program automatskim procesom izmjeniti sve tarifne grupe koje imaju PDV 22% u grupu 1, a sve grupe koje imaju PDV 0% u grupu 2. JEDNOOBRAZNOST KOD SVIH NAŠIH KORISNIKA JE OBAVEZNA. Na taj način ćemo i mi i vi preduhitriti zakonodavca u slučaju izmjene zakona o PDV-u i uvođenja dodatnih tarifa. Time ćemo omogućiti i odvojenu tarifnu grupu za neoporezive stavke što će omogućiti bolju analizu PDV-a."
Pisali smo ponovo isto 04.10.2002. Tarifne grupe - UPOZORENJE Korisnike koji 4D Wand imaju od prije uvođenja PDV-a i korisnike koji su mijenjali tarifne grupe napominjemo da u programu trebaju biti definirane ..." daljnji tekst je isti kao i u prethodnom odlomku.
Pa smo još jednom upozorili 28.11.2002. "!!! MOLIMO POSEBNO PROVJERITE SLIJEDEĆE REZULTATE KONVERZIJE!!! Vaše tarifne skupine za obračun PDV-a su se pretvorile u samo dvije ili tri, kao što smo i najavljivali u prethodnim 4D Wand Info. Svi artikli koji su imali PDV 22%, sad su u skupini 1, svi artikli koji su imali PDV 0% su u skupini 2, a artikli koji su imali i PDV 22% i trošarinu 30%, sad su u skupini 1.1. Ako imate artikle koji pripadaju nekim drugim tarifnim skupinama i kombinacijama koje nisu ovdje navedene, molimo da nam javite prije nego instalirate Wand 3.7.20." Razlog našeg ponovnog upozorenja leži u činjenici da je moguće da ste i nadalje mijenjali tarifne grupe i da možda nemate definirane TG kao što je na slici koja je posljednja u nizu (a imamo i praktične dokaze da neki od vas nisu niti pomislili na ono što upzoravamo. Dakle, nemojte onda reći... "otkud sad pa to???!!"…). Stoga molimo da provjerite još jednom da li su vam uredno definirane TG, kako bi pri eventualnoj promjeni porezne politike države, kao i eventualnoj promjeni poreznih stopa imali ispravan obračun PDV-a.
UPOZORENJE - BACKUP NA POS KASI !!!
Nebrojeno puta smo ponavljali i upozoravali u dobroj namjeri, da su podaci koje svojim poslovanjem napravite ISKLJUČIVO vaša i samo vaša briga. U posljednje vrijeme primjećujemo (osobnim uvidom kod intervencija kao i vašom prijavom problema), da dio djelatnika na vašim prodajnim mjestima gdje su POS kase, ne rade backup svakodnevno a ima slučajeva da ga ne rade tjednima pa i mjesecima. Ako vam nije poznato, računčić koji dajete kupcu postoji samo na toj vašoj POS kasi i nigdje drugdje. Gubitkom tih podataka (neispravan rad računala, krađa računala, požar i sl.) u slučaju nepostojanja backupa, ostajete nepovratno bez tih podataka. Kod inspekcijskog nadzora, ovlaštena osoba se može pojaviti sa nekada izdanim računom i zatražiti od vašeg djelatnika da ponovo ispiše taj račun. Kazne za nepostojanje kopije računa na prodajnom mjestu su uistinu velike i stvarno nema smisla da ih plaćate zbog nečijeg (da ne upotijebimo grublje riječi) nemara. Ista situacija je i u slučaju provale i krađe. Budite sigurni da je prva meta računalo. Nadomještanje novim, u slučaju postojanja backupa, rad se može nastaviti neometano u najkraćem vremenu. Upozorite djelatnike da im posljednja stvar radnog dana (ili prva novog radnog dana) MORA biti Backup. Upozorite ih da to nije proces izmišljen da bi im zagorčao život, već da je to proces kojim sebi i svom poslodavcu osiguravaju nesmetan nastavak rada u slučaju bilo kakvih problema sa računalom. Upozorite ih da Backup moraju odraditi na disk i svakako na disketu (Zip disketu, CD ili nešto slično) kako bi po završetku taj medij spremili na neko sigurno mjesto ili nosili sa sobom.
ZA NOVE KORISNIKE KAO I ZA ONE STARE KOJI SU ZABORAVILI - "NEJAVLJANJE NA TELEFON"
Ove subote, dok smo odrađivali zaostatke i hrpu onoga što ne stignemo preko tjedna, bili smo svjedoci neprestane zvonjave telefona i znakovito ni jedne ostavljene poruke na automatskoj tajnici. Znamo da ne volite razgovarati sa mašinama ali shvatite da je to jedini način da nam signalizirate da imate problem u trenucima van radnog vremena. Stoga molimo (po tko zna koji put), ako zovete izvan radnog vremena svakako ostavite poruku na tajnici. Time vaša poruka postaje prioritet koji se riješava narednog radnog dana. Upornim nazivanjem, a neostavljanjem poruke sigurno nećete dobiti pomoć. Jednostavna poruka "Bok, ovdje (naziv tvrtke), molim da mi se javite" za nas je obaveza koja je prva na redu nakon otvaranja vrata ureda. Isto tako, ako vam se u toku radnog vremena nitko ne javlja na telefon, budite sigurni da su u tom trenutku svim prisutnim djelatnicima (čiji broj varira tijekom dana) slušalice u rukama i da rješavaju nečije probleme. Ponovo naglašavamo - OSTAVITE PORUKU!!! i prvi djelatnik koji se oslobodi će vam se javiti. Sve navedeno vrijedi i svaki radni dan od 08:00 - 09:00. Kako bismo što efikasnije odradili dnevne zadatke (čitaj vaše probleme), svaki dan sjedamo u tom vremenu i dogovorimo se tko će što raditi. Stari naši korisnici, znaju za to i izbjegavaju nas nazivati u to vrijeme. Molimo i sve vas nove kao i one zaboravljive stare, da ako nas već nazivate u to vrijeme, svakako ostavite poruku na tajnici. Pokušajte si dočarati situaciju kako izgleda naš jutarnji sastanak uz neprestanu zvonjavu telefona. Ponavljamo, nije problem što vi zovete, nego je isključivo problem što ne ostavljate poruke na tajnici.
STIŽE 4.0.00.
S veseljem vam najavljujemo inačicu 4.0.00. koja se uvelike testira kod nas i koja će ako ne bude nekih nepremostivih teškoća biti dostupna ovaj tjedan. S obzirom da je u njoj pregršt vidljivih i nevidljivih novosti, očekujemo malo vašeg razumjevanja kao i vašu punu suradnju u početnom periodu. Nažalost, naše testiranje nikada ne može biti toliko temeljito kao praktičan i svakodnevan rad, pa ako u početnom periodu naiđete na neku nepravilnost javite kako bi istu ispravili i time vam omogućili neometan rad.
S obzirom na navedeno, u narednom periodu očekujte više 4D Wand Infoa u kojima ćemo nastojati objasniti što je sve nova u 4D Wandu.
*** Napomena - upute se mogu razlikovati u slikama i tekstu od sadržaja koji se nalazi na vašem računalu, ovisno o inačici 4D Wanda koju trenutno koristite. Posljedica je to stalnog razvoja i nadogradnje 4D Wanda, a koji iz objektivnih razloga dinamikom ne prati i nadogradnja modula Upute. Posebno se to odnosi na zamjenu službene valute RH kuna (kn) u euro (€) i njen prikaz u uputama.
|
|